Inlägg från: Maria84 |Visa alla inlägg
  • Maria84

Linköping, någon? del 2

Nu har vi haft besöket, kör på alternativ medicin så en gubbe har varit här och kollat av oss och har fått droppar och healing. Så nu har vi inget mer inplanerat för dagen. Vi har inte ens varit ute något ännu, för varmt för det, har nämligen inte så mkt skugga på tomten så här dags på dan. Det var nästan 40 grader i solen redan vid 9 imorse, inte klokt. Vi tillbringar kvällen ute istället skulle jag tro.

Pojkmaffia - kul att se dig igen
    Stackars liten, inte lätt att få tänder och så många på en gång. Tur att ni får i honom vätska ialla fall!

Mamma till Liam 030605 och Lucas 080127
  • Maria84

Måste säga att det är lite jobbigt att läsa när ni kör med understruken text hela tiden.

vad skönt det var nu ikväll när det mulnade på. Blev mkt behagligare ute när solen försvann.

• Maria84

Meen! Vad irriterande, nu blev ju mitt också understrucket Skrikandes

• Maria84

Och nu ser det helt plötsligt helt normalt ut i hela tråden, Fl kan verkligen få en smått galen ibland

• Maria84

mammatill4a - till er eller på en FL-träff?
    Vet inte riktigt hur vi ligger till denna vecka med tid. Man skulle ju kunna tro att man hade hur mkt tid som helst ledigt när sambon har semester men icke

• Maria84

Halloj tjejer!
    Lite behagligare ute idag än så länge ialla fall men klockan är ju inte så mkt ännu så det lär väl hinna springa upp ordentligt i graderna. Fläktar ju lite idag visserligen.
    Måste ut och åka bil sen så jag hoppas att det inte blir för varmt ute.

Ska ta oss lite frukost här snart, Liam och jag. Sambon är iväg till tandläkarn och Lucas sover. Ska väl ta och fortsätta med tvätteriet också.

LoV mamma - kul att ni hittade massor! Är ju så skoj att gå där nere.

• Maria84
    Marayah skrev 2008-07-30 10:02:16 följande:
    Tack så mkt!!!
     Stort grattis på den stora dagen!
  • Maria84

Sitter och funderar på vad vi ska hitta på idag, men det får nog bli till att tillbringa dagen hemma vid poolen eller inne tror jag. Liam tjatar redan om att han vill hoppa i poolen så Borde egentligen passa på att städa av nu medans Lucas sover men har inte kommit mig för ännu.

• Maria84
    Mammatill4a skrev 2008-07-30 10:32:46 följande:
    tjatar han redan om poolen ,då skulle du sett våra barn i helgen hos mormor och morfar, där visste de vart poolen stod ,så så fort de vaknade öppnade de dörren ut och började plaska i då var kl inte mer än 8:a.. inte så kul at åka bil i er i denna värme annars kunde ni ju ha kommit in på vår fika träff idag
     Det var det första han sa imorse Så jag lovade att vi skulle gå ut när Lucas vaknade efter första luren och det har han precis gjort så jag får väl pallra mig ut här strax
    Mja ska väl försöka hålla oss så lite som möjligt i bilen idag, blir bara en vända in till Åtvid.
  • Maria84
    Mammatill4a skrev 2008-07-30 10:38:09 följande:
    hihi ja barn är allt roliga, hoppas han får en bra dag i poolen,, ja och ni med såklart..
     Tack
    Tycker trädgården bara innehåller pooler just nu Har en liten pool, en mellanpool och en stoor pool, och sen den helgjutna poolen då men den har vi inget vatten i nu i år.
Svar på tråden Linköping, någon? del 2