Linköping, någon? del 2
Lucas lägger sig inte förrän vid 21.30, håller på och minskar ned hans tid lite smått.
Om man ändå hade trötta barn, eller ja Lucas är ju inga problem men Liam kör man inte slut på i första taget.
Mammatill4a - hojta när ni har tid att leka nästa vecka! Tänkte vi kunde komma in och hitta på nåt
Liam leker nog väldigt gärna med Liam ![]()
Här ska vi snart ge oss iväg. Ska till syrran som bor utanför Finspång för att fira henne så det blir en heldag däruppe. Inget vidare väder att åka bil i men men. Lite för varmt för min del ändå visserligen, som bäddat för huvudvärk och yrsel.
Ska ta och packa ned det sista så vi kommer iväg här ![]()
Halloj tjejer!
Fullspäckad dag här idag med. Ska iväg och storhandla alldeles strax, sen hem med matvarorna och få lite i magen, sen ska vi iväg på kalas en snabbis, sen hem och vända för att åka iväg på nästa grej, tackmiddag för alla som jobbade på midsommarfirandet i föreningen. Kalaset blev vi inte bjudna till förrän igår så det är ju lite kort varsel, men sambons familj är alltid likadan.
Så det är bäst att vi kommer iväg här ![]()
Hej tjejer!
Vaaarmt idag med, skönt att ha värmepumpen nu måste jag säga så man kan ställa den på kyla. Så i tvrummet och allrummet är det svalt och skönt.
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, är väl enda dagen som vi inte har nåt inplanerat direkt
skönt det visserligen! Får besök nån gång under dagen ett litet tag. Får väl se när han tänkt dyka upp så får vi väl se om vi ska hitta på nåt efter det.
Funderar på att åka och bada men på den badplatsen där vi badar är det nog smockfullt med folk idag med tanke på att det är helg också. Vi har ju inte fått ordning på våran privata badplats ännu och det lär nog inte hinnas med i år heller skulle jag tro.
Ska ta och städa av lite här i huset nu, med en massa djur och barn i huset blir det lätt skitigt när man inte städat på en dag ![]()