Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon? del 2

Apipoulai: Måste säga att du var väldigt kreativ nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon nattinatti och sov så gott

(¯`°?.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.?°´¯)
  • MammaTillEKNS

Cia80: Grattis till lilla Alva Hoppas ni mår bra!

• MammaTillEKNS

Cia80: Så skönt att ni alla mår bra, nu får ni bara njuta av lilla Alva

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: jag får nog avstå från fikat imorogn, tänkte hinna med att träna på förmiddagen, ska äntligen börja på campushallen för nu känner jag mig tillräckligt stark för att börja igen men vi kanske kan ses vid lekparken på eftermiddagen? Hur mår du nu?

• MammaTillEKNS

Men skriv till mig om du vill prata, du vet som sagt var jag finns! Det är bara att hojta till när du vill ses imorgon, har inget annat inplanerat då förutom träningen.

• MammaTillEKNS

Skorpan08: Ååå, grattis vad glad jag blir för er skull! Nu måste ni verkligen fira då ska jag gå in och kika på bilden tycker hon om den?

• MammaTillEKNS

skorpan08: hihi vad söt hon är i bumbon

• MammaTillEKNS

Skorpan08: Gott med glass hon var verkligen söt i bumbon, hon ser ut som en prinsessa i den precis som Nathalie hon orkade inte heller sitta i den längre stunder men nu kan hon sitta hur länge som helst vad ska ni hitta på för skoj i helgen? Har ni hunnit göra ngt mer på huset?

• MammaTillEKNS

ciccielv: håller med dig i det du skriver, när man känner att man är påväg neråt så är det bästa man kan göra att umgås med andra människor! Funderar ni på att flytta p.g.a. pedofilen?

• MammaTillEKNS

Leos och Vincents mamma: Jag tror att vi såg er på ikea idag. Har ni en skylt på vagnen där det står "Vincent"?
    Vi har också en bumbo till Nathalie och hon vill självklart också vara med när vi äter, vi brukar då antingen ha henne i matstolen eller så sätter vi bumbon på bordet, väldigt praktiskt sak

Svar på tråden Linköping, någon? del 2