Inlägg från: MammaTillEKNS |Visa alla inlägg
  • MammaTillEKNS

Linköping, någon? del 2

Apipoulai: då ska jag genast kolla

(¯`°?.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.?°´¯)
  • MammaTillEKNS

Apipoulai: kollade på bilderna från i måndags också, jag kunde inte låta bli att skratta när jag kollade

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: vad skönt att allting så bra ut hur har du annars haft det idag? mår du något bättre?

Apipoulai: snygg tårta, ser verkligen framemot att äta en sån sen när du kommer tillbaka

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: vad shoppade du då?

ciccielv: mm, tror hon är en cirkusprinsessa hon tycker det är jättekul

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: skönt att ha det klart! Hoppas ni får en mysig kväll

• MammaTillEKNS

Puh, nu är jag helt slut vi har möblerat om på kontoret och i vardagsrummet, det blev sååå fint nu ska jag käka en banan, sedan ska vi fixa det sista smidigt att passa på att göra sånna här saker medans lillstumpan sover

• MammaTillEKNS

jannovich: hihi du får komma hit sen blev kanonfint, jag är riktigt nöjd

Mammatill4a: Ni verkar ha haft en bra dag händer imorgon då? mår du bra annars?

Hoppas ni andra haft en bra dag, det har iaf jag haft

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: Mmm vi har möblerat om och sen har vi shoppat lite på tornby får väl kika ut imorgon och titta om jag ser er så bra att bebisen verkar ha lagt sig i en annan ställning, då slipper du ha ont :) allt bra med barnen?

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: hur mår du idag? inget hemskt tryck neråt? Ja jag älskar verkligen att shoppa saker till lgh:en. Inredning är såå kul Vad ska ni hitta på idag? Verkar inte bli någon utelek här, så kasst väder ute idag

• MammaTillEKNS

Mammatill4a: Nu har det varit uppehåll ett tag så man kanske kan ge sig ut sen en sväng har ni ätit någon smarrig lunch nu då?

ciccielv: kul å fixa med hemmet själv fixade vi ju som sagt vardagsrummet och kontoret igår, så idag ska jag byta gardiner i köket och vårt sovrum alltid kul med lite variation!

Svar på tråden Linköping, någon? del 2