dinana skrev 2008-08-11 14:35:53 följande:
ah, när skall du ha din loppis förresten... hörde inget mer sen i fredags... såg inget i corren heller... fick du tag på dem förresten? jo, 98 ör ganska stort på henne... hon har mest 80/86 just nu, men tänkte att det kommer hon ju snart att växa ur, i alla fall 80. men då borde ju 86, 86/92 passa bra.
har satt ihopp den med sulkyn.vägrar ge över 300 kr för en vanlig annons.men du får gärna komma nån dag så kan du kika på barnkläderna i 86-92
Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-11 15:03:31 följande:
Själv sitter man här o tycker synd om sig själv..var på vc förut där de konstaterade att jag har halsfluss Har haft sjukt ont i halsen sen i lördags.Så nu har jag såå ont o kan inte svälja nånting, får varken i mig dricka eller mat.Panikringde till min mamma i morse så hon kastade sig på tåget o kom hit för att ta hand om barnen idag, för jag orkar inget alls! Så de är ute just nu o skulle handla o jag ska sova.
ajaja det gör verkligen ont med
halsfluss.själv brukar jag ha det ca 4-5 gånger per år.här brukar jag ha bihålsinflammation/infektion öroninflammation o halsfluss på en gång.så jag brukar få leva på penecellin under vintern/våren
Mammatill4a skrev 2008-08-11 15:32:30 följande:
ciccielv: Har du fått iordning på vagnklädeln än???
inte ännu,knåpar ihopp de sista vagntillbehören som ska säljas.men jag fixar klädseln under veckan
här är jag så TRÖTT på ungarna som bråkar hela tiden.till slut fick jag nog och röt i att det banne mig fick vara nog nu!ush för trotsiga ungar