Skorpan08 skrev 2008-08-07 13:51:06 följande:
Har du loppisen hemma?
jepp.tyvärr måste jag ändra annonsen då sopiga corren inte tilllåter en privatperson ha loppisannons.har sett många ha det som privatperson.så jag får ändra annonsen*suck*
dinana skrev 2008-08-07 14:06:55 följande:
vet inte vart du bor, men du kan väl inboxa mig om det ?
jag inboxar dig
Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-07 18:42:16 följande:
Är det nån mera som ska dricka nåt imorgon?Jag vet vilka som inte ska dricka Tänkte så att jag vet om jag ska bemöda mig med att åka ner på stan imorgon o inhandla nåt, annars köper jag vanlig cider i affären om ingen annan ska dricka nåt.Sen tänkte jag på en annan sak..man kanske skulle ha nåt tilltugg eller nåt sen efter maten när man sitter o snackar, eller det kanske vi inte orkar iofs.
jag hade samma tanke.jag tar med coca cola då jag inte dricker alkohol
Fru T skrev 2008-08-07 17:17:49 följande:
joo jag vet att det kan dröja å det e ju inte så lätt innan å veta om man e låghormonare eller om det bara e mensen som strular..Jag fortsätter leva mitt liv som vanligt och dricka gott när ja vill tills där finns ett pluss. kan ju inte gå å undra helatiden...tror ja ska ta å ringa te KK i morron me, dom tog ju blodprov på mig när ja va där förra veckan å ja har inte hört nåt än så tänkte slå en pling å se vad dom fick ut för svar...hoppas bara att tanfan holler sig borta när vi e i grekland, finns ju roligare sager att ha för sig när man är utomlands än att ha tantbesök!
ja mens under semestern är inte kul.hoppas den håller sig borta och att du är gravid