Linköping, någon? del 2
Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-22 09:23:24 följande:
Nu har jag lämnat Leo på dagis o Vincent sover som vanligt i vagnen...är så skönt för han somnar alltid på väg till dagis o sen sover han 1-2 timmar.När jag hämtar Leo på dagis sen så ska vi åka ner till stan o hämta en doppresent på handmålat (vi ska på dop i stockholm imorgon), sen ska vi in på brio o Leo ska få välja ut helt själv en leksak som han ska få..vi kände att Vincent får så mycket nytt hela tiden så nu kände vi att Leo oxå måste få nåt o han har gått o längtat som en tok efter denna dag, så vi får se vad han väljer för nåt -DNär sambon slutar jobbet så åker vi nog till Norrköping o går på marknad, det är ju augustifest där nu, eller om vi tar det imorgon när vi är på väg hem från stockholm, vi får se..MammaTillEKNS skrev 2008-08-22 09:26:32 följande:
Jag ska snart åka till strålningen- igen! När denna strålning är avklarad så har jag bara 3 veckor kvar! ska till apoteket efteråt och hämta mina riktiga bröstproteser sen ska jag ner till trädgårdstorget för där finns tydligen en jättebra underklädesaffär Hoppas ni får en bra dag!