Inlägg från: ciccielv |Visa alla inlägg
  • ciccielv

Linköping, någon? del 2

är det nån som ska till norrköping 23/8?ska ev dit o kolla lite i affärerna

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • ciccielv
    dinana skrev 2008-08-05 22:29:37 följande:
    hon börjar på fogdegatan 60B. jo personalen verkar trevligare där än på dagiset som ligger precis bredvid oss. dessutom är det ju lite större också. ja, vi får hoppas på att det blir lite finare till nästa vecka. skulle i och för sig blir lite bättre nu på fredag så kanske kommer det lite fint väder med värme och uppehåll nästa vecka också =)valla eller trädgårdföreningen låter helt okej för mig. kan ju alltid ta cykeln till valla, och bussen går ju bra ner till trädgårdsföreningen.
    ja det dagiset är jättebra.mycket trevlig personal.våra barn gick på det stora dagisetGlad
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-08-05 22:34:46 följande:
    Nej, då ska vi till stockholm o gå på dop.
    då får man hålla tummarna att vädret blir fint när det blir dop.Glad
    dinana skrev 2008-08-05 22:32:06 följande:
    inget planerat, men hänger gärna på om man får. det där med att gå i second hand affärer nästa vecka lät ju också rätt så trevligt =) kanske kan ta en fika.
    du får gärna följa med så kan jag visa runt lite i norrköpingGlad

nä nu ska jag lägga mig o försöka sova snart är det dags att gå upp tidigt igen när barnens skola o dagis börjar igen

frågan är när man får skolpappren om villken tid de slutar första dagen.
    ni får ha en bra kväll allesammans
  • ciccielv
    dinana skrev 2008-08-05 23:09:02 följande:
    ah, jag hoppas verkligen att hon kommer att trivas. vi var där och hälsade på för några månader sedan och då var det svårt att få henne därifrån. hon kunde inte sitta still en sekund, skulle upp och leka med de andra barnen. vart jättefint väder då förstås så alla var ute och lekte.ja, det låter ju jätteskoj. hur har du tänkt att ta dig dit? med tåg?
    det blir tåg dit o hem.
    Marayah skrev 2008-08-05 23:45:37 följande:
    Häftigt!! Marko går där.. Cicci: Okej då fixar vi det vettu. Men då kan juh lika gärna Malin åka med ner oxå. Playmate86: Ja kan ta fika till veckan...Leo och Vincents mamma: De e bestämmt att de finns skjuts så de e luugnt..
    tackGlad

ush villket skitväder.man blir ju bara trött av det eviga regnandet.man får väll sätta sig o sy en del så tiden går.barnen blir ju så rastlösa när de inte kan vara ute o leka
  • ciccielv
    MammaTillEKNS skrev 2008-08-06 09:09:20 följande:
    Skorpan08: hihi, vad sött provade ni någon smakis igår? Allt bra med dig annars då? ciccielv: håller med dig om att man blir tröttare av det här vädret, men det verkar inte bli så mkt sol resten av veckan heller
    nä enligt metro tidningen så är det skitväder fram till söndag
  • ciccielv
    Mammatill4a skrev 2008-08-06 13:31:33 följande:
    men då kan vi ta varandra i hand tycker ja, är med ett barnvagns freak och vet inte hur många barnvagnar ja gått igenom inom 7 år men kan nog räkna med en nästan 30 st, haha

haha jag leder stortSkrattandeunder 14 år har jag haft över 200 vagnar.många har jag renoverat sen har jag haft en hel del retrovagnar oxå.är ett stort vagnfreak.men nu ska jag bara fortsätta med retrovagnar o retroprylar

mammatill4a vad önskar sig liam när han fyller år?

här har man slipat sen i förmiddags.blir inte klok på skitväggen.för oavsett hur mycket man slipar så blir inte väggen mer jämn på vissa ställen.så nu ger jag upp.inväntar på att maken ska komma med lim så jag kan tapetsera färdigt

• ciccielv

äntligen börjar det bli bättre väder igen.min pappa  o maken brukar retas för mitt vagnintresse och frågar villken vagn nr det är i ordningen.haha jag tappade räkningen för många år sen.fast gubbarna byter bil o moppe stup i kvarten så de borde vara tystaSkrattande

• ciccielv
    Fru T skrev 2008-08-06 14:55:36 följande:
    chokladbollar, mmmmmummaå jädrar det påminde mig ju om att ja har en kladdkaka, hur tusan kan man glömma bort en kladdkaka???
    choklad är så gott.jag är ett riktigt godis o kakmonsterSkrattande
  • ciccielv
    dinana skrev 2008-08-06 16:49:42 följande:
    Vilken är er favoritvagn? 
    emmaljunga scootern och de äldre brio sitty har vart mina favoriter
  • ciccielv
    Marayah skrev 2008-08-06 21:46:45 följande:
    Spånade igenom en massa sidor och hittade detta inlägg!!!

halloj i regnet
    tyvärr klarar jag inte av de starka kryddorna,men det går bra med med svagt kryddat.
    igår fixa vi sista väggen i sonens rum,men resultatet blev inte som väntat.det konstiga är att det är en halv vägg som det bara krånglar

vad hittar ni andra på idag?

• ciccielv
    Maria84 skrev 2008-08-07 08:57:50 följande:
    Här väntar vi på att killen från Elektrolux ska komma, borde komma när som helst nu, och se vad han ger våran torktumlare för dom. Sen bär det av till Norrköping som det ser ut som just nu och till Busfabriken där med min lillsyrra och hennes kille. Så de får sig lite motion de också
    busfabriken i norrköping sägs ju vara bättre o roligare.dit ska vi åka nån gång i höst.

mammatil4a
    skulle vi komma över idag?
Svar på tråden Linköping, någon? del 2