LillaEllan skrev 2008-08-12 17:51:05 följande:
äh... om säljare inte ens vilja sälja dom trots att dom är dyrare så måste det ju finnas nåt i det?jag har elektrolux spis och kylskåp också kylskåpen är väl hyfsade men resten är totalt skit! fula är dom tillochmed!jag har haft skiten i ett år och den har ALDRIG diskat rent, vi har haft en elektrolux gubbe här för att laga den och han tyckte inte det var onormalt utan kanske skulle prova med lite mer salt och spolglans och det gjorde ju inte saken bättre överhuvudtaget.
Jag förstår inte riktigt din första mening? Jag har inte sagt att säljare inte vill sälja dom, utan att jag personligen anser att man ofta betalar lite mer än maskinerna är värda. Sen finns det säkert säljare som tycker att det är världens bästa maskiner...
Och fula är ju en smakfråga, varför valde du maskiner som du inte gillade utseendet på? (om du nu hade möjlighet att välja, det vet jag ju inte).
Och vad det gäller din disk så har du alltid rätt att få den felsökt om den inte diskar rent, kvarstår problemet är det bara att stå på sig tills den är fixad eller utbytt. Och att avgöra om disken är ren eller inte efter att man kört ett normalprogram måste ju vara ganska lätt?
Vad använder du för diskmedel by the way?