• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • milla2

nån som vet nått bra outlet butik på nätet med märkeskläder?

• lyckligmamma
    milla2 skrev 2008-10-27 13:13:50 följande:
    nån som vet nått bra outlet butik på nätet med märkeskläder?
    det finns burberry som du kan handla o andra märkeskläder, JL, dior o sånt... 30% RABATT
  • Betty2

lyckligmamma: Jo det finns vanliga medlemskort (som de kallar för "kontantkort" i den infon jag klistrade in, men de ger alltså ingen bonus. (Däremot skall de ge bättre erbjudanden ju oftare man använder dem, rabattkuponger och liknande alltså.) Men jag håller med dig, det är verkligen dåligt att man inte kan få bonus utan att betala med deras kreditkort. (Man kan iofs välja att sätta in pengar i förväg på kreditkortet och betala med det, då antar jag att man slipper betala ränta.)

• lyckligmamma
    Betty2 skrev 2008-10-27 13:28:29 följande:
    lyckligmamma: Jo det finns vanliga medlemskort (som de kallar för "kontantkort" i den infon jag klistrade in, men de ger alltså ingen bonus. (Däremot skall de ge bättre erbjudanden ju oftare man använder dem, rabattkuponger och liknande alltså.) Men jag håller med dig, det är verkligen dåligt att man inte kan få bonus utan att betala med deras kreditkort. (Man kan iofs välja att sätta in pengar i förväg på kreditkortet och betala med det, då antar jag att man slipper betala ränta.)
    ja jag struntar i att handla där jag har redan åhlens, med mera, hm, ica, stadium, så det får räcka
  • AstraTrillian

Hej hoppar in och hoppas att få lite proffshjälp. Försöker handla på La redoute men när jag fyller i aktuella erbjudandekoder kommer det bara upp "erbjudadet gäller inte för dig", arrrg blir ju galen. Varför och vad göra?

• lyckligmamma
    AstraTrillian skrev 2008-10-27 13:48:08 följande:
    Hej hoppar in och hoppas att få lite proffshjälp. Försöker handla på La redoute men när jag fyller i aktuella erbjudandekoder kommer det bara upp "erbjudadet gäller inte för dig", arrrg blir ju galen. Varför och vad göra?
    ibland har de personliga erbjudanden. du får ringa dit annars
  • lyckligmamma
    AstraTrillian skrev 2008-10-27 13:48:08 följande:
  • Xgirl83
    lyckligmamma skrev 2008-10-27 13:13:01 följande:
    så finns det inga vanliga medlemskort? bara kredit? Tummen ner, då går jag inte med där
    Jo det finns "vanliga" medlemskort och de ger rabattkuponger i brevlåda och på SMS. Det får iaf jag och jag har ingen kredit.
  • AstraTrillian
    lyckligmamma skrev 2008-10-27 13:49:24 följande:
    Tack
  • lyckligmamma

25 % får jag hem ibland, en gång i månnaden från lindex, e inte medlem där

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!