• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Eskobar77
    lyckligmamma skrev 2008-10-27 13:15:15 följande:
    det finns burberry som du kan handla o andra märkeskläder, JL, dior o sånt... 30% RABATT
    Verkar intressant, vilken sida??
    (¯`°?.¸ ღ♥ Ines 080201 ♥ღ ¸.?°´¯)
  • Xgirl83
    lyckligmamma skrev 2008-10-27 13:52:10 följande:
    25 % får jag hem ibland, en gång i månnaden från lindex, e inte medlem där
    Fast de har även särskilda erbjudanden just för medlemmar, som man får om man drar/visar upp medlemskortet. Men vad knepigt att du får hem rabattkuponger en gång i månaden utan att vara medlem.
  • Hallontårta

Hur fasen lägger man till vilken stl man ska ha? På rea-kläderna kan man inte det alla gånger. T.ex. tofflorna...??

Moonis skrev 2008-10-27 11:34:07 följande:
    Tack för det tipset, blev två julklappar till
  • Moonis
    Hallontårta skrev 2008-10-27 14:54:23 följande:
    Hur fasen lägger man till vilken stl man ska ha? På rea-kläderna kan man inte det alla gånger. T.ex. tofflorna...??
    Märkte det oxå men tror dom grejerna är slut då tyvärr.
  • Hallontårta

Hmm jag såg nu att man kunde gå via listan till vänster. Men det fanns bara små storlekar eller typ 6-8 år. :>

Moonis skrev 2008-10-27 15:00:08 följande:
    Märkte det oxå men tror dom grejerna är slut då tyvärr.
  • Moonis
    Hallontårta skrev 2008-10-27 15:01:15 följande:
    Hmm jag såg nu att man kunde gå via listan till vänster. Men det fanns bara små storlekar eller typ 6-8 år. :>
    Aha
  • sunnanå

Halloj!

Har inte använt kupongen från lindex ännu som snart går ut.

10 % på resten av köpet,står att man inte kan kombinera med andra erbjudanden,hur ere med 3 för 2 ex?inte gäller väl 10 % på de i hop.

• Jessica24
    sunnanå skrev 2008-10-28 00:23:20 följande:
    Halloj!Har inte använt kupongen från lindex ännu som snart går ut.10 % på resten av köpet,står att man inte kan kombinera med andra erbjudanden,hur ere med 3 för 2 ex?inte gäller väl 10 % på de i hop.
    Jag fick 10% på 2 av de tre plaggen (det ena var ju "gratis"), sist jag shoppade på Lindex.
    Kan tillägga att jag fick använda rabatt-kupongen på REA-kläderna också.
    ♥ Victor 14/3-2006 och Emelie 17/1-2008 ♥
  • Myran33

Hej,

jag var här inne för någon dag sedan och klickade på en länk till Lekvira (www.lekvira.se), där stod en rabattkod med och nu hittar jga inte den??
    Har kollat bakåt och jag är helt säker på att det var i denna tråden... Kan någon hjälpa mej, har för mej att rabatten gick ut nu snart så jag vill ju beställa så snart som möjligt..
    Hittade jättefina Only Hearts dockor där som jag tänkte att min 4 åring skulle få nu när hon fyller år :) De är så söööta och de var lite billigare på denna sidan faktiskt!

Myran

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!