• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • lyckligmamma

igår fick jag en rabatt kod. 150 kr rabatt om man handlade för mer än 200 på jotex, summan skulle vara på minst 200 kr efter rabatten. kan ej kombineras med andra erbjudanden

82841

• artan060914
    Trolletmilla skrev 2008-10-29 11:04:29 följande:
    Den senaste 30 + 10 % har funkat skit dåligt för många har inte kunnat använda den alls. Så jag tror inte att de plockat bort den från webshopen (för tidigt) utan det är nog så att den inte hade funkat för er även om ni laggt en beställning tidigare i veckan.
    Jag använde mig av den igår.
    Men iofs så fungerade inte 30% utan jag fick 10% på allt, antog att det var för jag bara tog ta 3 betala för 2. Tog väl 3 sådana paket och fick 10 % på allt + gratis 2 pack socker+50kr rabatt.
    Fick hur mycket som helst för ynka 277 kr inkl frakt

En riktigt bra tråd detta!!!
    Mammas tjejer!!
  • Trolletmilla

Ja för mig och flera andra så har den aldrig funkat strulade redan första dagen vi fick koden hemskickad.

• Lokatt

jag använde den där bamse-rabatten när den kom har väntat och väntat på paketet, nu gick jag in och kollade, då stog det MAKULERAD! Hur kan dom makulera en order utan att åtminstonde maila om det?? Dessutom har jag redan betalat! Vad händer med mina pengar?!

• melizza

nån som vet nån rabatt där man kan köpa skor...inte ellos

• Trolletmilla
    Lokatt skrev 2008-10-29 22:45:38 följande:
    jag använde den där bamse-rabatten när den kom har väntat och väntat på paketet, nu gick jag in och kollade, då stog det MAKULERAD! Hur kan dom makulera en order utan att åtminstonde maila om det?? Dessutom har jag redan betalat! Vad händer med mina pengar?!
    Pengarna ska sättas tillbaka på det konto du betalade ifrån. Har hänt mig också och det tog flera dagar innan de mailade om att jag skulle lägga in en ny beställning. Jag hade redan sett att pengarna var tillbakasatta på kontot, men tycker ändå att det är dålig stil att inte informera direkt.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!