• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Hallontårta

Ja precis. Det var värst vad de var kvicka att ta bort den från webshopen då.

jeea skrev 2008-10-28 18:41:15 följande:
    Nej, idag....Om det är Lindex 30 % på en vara, 10 % på resten du menar. 
  • jeea
    Hallontårta skrev 2008-10-28 18:42:12 följande:
    Ja precis. Det var värst vad de var kvicka att ta bort den från webshopen då.
    Ja,  ska den inte gälla hela dagen idag, fram till midnatt? 
    ~*~Johanna 050518 + Emma 080413 ~*~
  • Hallontårta

Jo minst! ;>

jeea skrev 2008-10-28 18:43:39 följande:
    Ja,  ska den inte gälla hela dagen idag, fram till midnatt? 
  • Liten Krabat

Lindex 30% kod, 10% på resten funkar inte för mig heller...

Det gick att lägga in koden när man plockade varor, då syntes rabatten, men i sista steget i kassan så fanns den inte med och den går inte att lägga till mer. Vad dåligt av Lindex att plocka bort den redan?!

• gullunge

Jag gjorde nyss en beställnig via lindex och nu gick det att lägga in koden med 30% utan att den försvann. Tidigare idag då jag testade så gick det inte.

• Jenna82

för mig funkade den koden inte heller o då testade jag att göra en beställning för nån vecka sen, så irriterande ju!

• Arrax

Fick från Pippilotta: Levi´s Baby och kids, Köp 3 betala för 2, kod 3 för 2

(¯`°?.¸ ♥ Jag älskar Meja ♥ ¸.?°´¯)
  • Myran33

Ellan 76 skrev 2008-10-28 11:00:07 följande:

Myran 33: Det var jag som skrev om www.lekvira.se i torsdags. Här kommer koden igen
    koden är F150EA och gäller 50 kr för köp över 500kr innan den 31/10-2008
    Tack Ellan 76 :) Skönt då gäller den till fredag ialla fall. Ska ev köpa nått mer där för de var faktiskt ganska mycket billigare om man jämför med där jag brukar köpa leksaker :)

Jag har en kod till Lindex som med gäller till fredag, är på valfri damjacka/kappa med 30%. Internetkoden är: P42009
  • Trolletmilla

Den senaste 30 + 10 % har funkat skit dåligt för många har inte kunnat använda den alls. Så jag tror inte att de plockat bort den från webshopen (för tidigt) utan det är nog så att den inte hade funkat för er även om ni laggt en beställning tidigare i veckan.

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!