• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Lokatt
    karon skrev 2008-10-30 14:44:04 följande:
    Min order på lindex gick igenom, fick 179kr rabatt på babysockarna, sammanlagd rabatt blev strax över 340kr, iom 30%+10% och halva mockasinerna.Så ibland lyckas man!
    det lyckades för någon vecka sen för mig med, men blev som sagt makulerad i efterhand! surt för jag hade beställt annat ur rean oxå som jag nu missade
  • Smultronhjärta
    karon skrev 2008-10-30 14:44:04 följande:
    Min order på lindex gick igenom, fick 179kr rabatt på babysockarna, sammanlagd rabatt blev strax över 340kr, iom 30%+10% och halva mockasinerna.Så ibland lyckas man!
    Jag lyckades oxå- var vääldigt orolig att min reashopping skulle makuleras men igår kom paketet Grymt nöjd med mina långa skjortor från rean!
    (¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)
  • lillamye

puffar för inlägg 2575

älskar mina små prinsessor
  • tjej1979

lillamy
    Du kan nog inte säga koden i kassan i butik, men jag fick en kupong hem med koden på. I butik behöver man en kupong.

• pappalappa

Cosmo & Co, www.cosmooco.se, ger 15% rabatt på allt man handlar om man använder koden JEOJF. Dom har Kavat, kramdjur och en del barnböcker.

• Känslan

Vet någon om det va Önskefoto som hade fotokalendrar under 100 kr st i kanpanj?Någon som har koden?Råkade slänga reklamen med det.

• gubealol

Hos vistaprint kostar de bara 63kr. 5 st 269kr.

Känslan skrev 2008-10-30 19:38:26 följande:
    Vet någon om det va Önskefoto som hade fotokalendrar under 100 kr st i kanpanj?Någon som har koden?Råkade slänga reklamen med det.
  • Känslan
    rebmetpes skrev 2008-10-30 20:00:19 följande:
    på önskefotot kostar dom 99:- med koden 73C9ESD innan den 5/11
    Tack! =)
  • pusselbitar

Vi beställde fotokalendrar från önskefoto förra året. Men kvaliteten var urusel och dessutom lyckades de sätta in samma bild på 2 månader. Fick reklamera!
    Beställde istället från extrafilm, köp tre betala för 2. Mkt mkt bättre kvalitet!

Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!