• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Troll1
    pusselbitar skrev 2008-10-30 20:24:20 följande:
    Vi beställde fotokalendrar från önskefoto förra året. Men kvaliteten var urusel och dessutom lyckades de sätta in samma bild på 2 månader. Fick reklamera! Beställde istället från extrafilm, köp tre betala för 2. Mkt mkt bättre kvalitet!
    Tack, det var bra att veta!
    Hur är Postfotos kvalité för övrigt på kort?

• jojoa75
    Vi beställde fotokalendrar från önskefoto förra året. Men kvaliteten var urusel och dessutom lyckades de sätta in samma bild på 2 månader. Fick reklamera! Beställde istället från extrafilm, köp tre betala för 2. Mkt mkt bättre kvalitet!
    Har beställt kalendrar från önskefoto i fem år är det nog nu, har aldrig varit nåt fel el problem överhuvudtaget.. Jättefina bilder, bra kvalitet mm
  • Pappatilltwins

Håller med om kvaliten.
    Stor skillnad mot tex extrafilm.
    Extrafilm har riktigt fotopapper och önskefoto hade papper och bläckstråleutskrift i taskigkvalite.

• jojoa75
    Pappatilltwins skrev 2008-10-30 22:27:19 följande:
    Håller med om kvaliten.Stor skillnad mot tex extrafilm.Extrafilm har riktigt fotopapper och önskefoto hade papper och bläckstråleutskrift i taskigkvalite.

Visst är det en utskrift, men mina har varit jättefina!
  • Friyaz

postfoto, har ok bilder men konstig färg, väldigt blått om man säger... men vem vet, jag kan ju ha haft otur, har bara beställt där en gång...:)

• Solen73

Synd att inte Halens 25% på hela ordern inte funkar. Hur ofta kommer det nya koder???? väntar otåligt!!!

• Peak 79
    gubealol skrev 2008-10-30 19:45:14 följande:
    Hos vistaprint kostar de bara 63kr. 5 st 269kr.
    va vilka då?? Hittade inga...
  • jessiik
    Magda78 skrev 2008-10-31 09:37:29 följande:
    Här kommer lite blandad rea...barnlycka.se/group.aspäntar med spänning på min leverans.
    åhhh, har för mig att en min lillebror jobbar med en som har den där webbshoppen... och han pratade nått om det om jag skulle beställa....måste höra efter fina velourbyxor vill jag ju ha :)
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!