• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • lugnåsbo

tog bort haléns och kaskado (tyckte inte den passa in eftersom det är en tjänst/sida o inte en rabatt på det sättet) om nån vill sätta tillbaka den får ni självklart göra det....

så svårt o jobbigt är det ju inte vad kan det ta... 2-3 minuter att kopiera listan...

• Moonis
    lugnåsbo skrev 2008-11-01 15:08:45 följande:
    men alltså dom länkarna funkar väl inte att kopiera o klistra in själv om dom inte är rätt gjorda från början...
    Klistrar man in direkt i addressfältet ska det fungera.
  • Hallontårta

Länkarna som är långa kan man ju skriva in i Anteckningar och spara, då är det bara att kopiera från den.
    Jag håller med dig om att listan är för lång, den rensas ju inte! Sedan har det tillkommit en del länkar som kanske är lite onödiga att ha med..

Fru Indosaurie skrev 2008-11-01 14:10:07 följande:

jag tycker att listan är fööör lång och länkarna som måste klickas upp igen är dryga att hålla reda på i den röran så jag skriver aldrig in rabattkoder
  • ikve

Visst fanns det någon rabattkod till fuji direkts almanackor, köp 3 betala för 2?
    Någon som har den?

♥ Stolt mamma till Lovisa född 070303 ♥
  • Hedebris

de har på extrafilm

ta 3 betala för två.

antingen är det julkul som är kod eller almenacka09. kommer inte riktigt ihåg när övergången sker mellan erbjudandena

• Hallontårta

Missade ditt svar igår! Hur menar du med att kopiera länken själv? Det dumma är ju att FL klipper länken, det är ju därför man måste uppdatera även dessa för att de ska fungera. Så kopierar jag länken som är i rabattlistan så får jag inte med mig hela. Är det så du menar eller finns det något annat sätt??

Moonis skrev 2008-11-01 14:05:26 följande:
    Frågan är om inte många tycker det är för mycket jobb att hålla på klistra in länkarna igen. Är det inte bättre att skippa det så får man kopiera länken själv o klistra in i adressfältet?
  • Romii

you gonna looooove meeeee!!!! hehe alla 08:or alltså hehe

i haninge centrum, intersport har dem didriksons boardman för 350kr! dom kostar annars 600kr.. varför? jo för att det kan ha fläckar på?? jag köpte 2st utan fläckar!!!

jag älskar när det blir fel för företag som gör att det inte kan sälja till fullt pris.. *weeeeeeee*

• Moonis
    Hallontårta skrev 2008-11-02 09:16:19 följande:
    Missade ditt svar igår! Hur menar du med att kopiera länken själv? Det dumma är ju att FL klipper länken, det är ju därför man måste uppdatera även dessa för att de ska fungera. Så kopierar jag länken som är i rabattlistan så får jag inte med mig hela. Är det så du menar eller finns det något annat sätt??
    Märkte att det inte gick med dom längre länkarna. Får se om man kan lösa det på något sätt så fler lägger in koder.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!