• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Hallontårta

Såg att det har börjat diskuteras i list-tråden, så jag skriver samma inlägg här som jag skrev där:

Skulle alla möjliga rabatter eller erbjudanden vara med skulle listan bli lång och ohanterbar. Det finns ju de som inte vill uppdatera listan redan nu för att de tycker att den är för lång. Jag tog bort Lovefilm t.ex. Tycker inte riktigt att det hör hemma där. Vill man ha rabatt på något annat står länken till rabattkod.se längst ner, där har de fler rabatter. Fast det kanske bara är jag som tycker så?

• karmasus

Jag tycker dom du.

För ett tag sedan fanns det en länk som var en personlig värvningslänk. Sånt gör att familjeliv kan stänga listan och det vore trisst.

Hallontårta skrev 2008-11-03 07:10:29 följande:
    Såg att det har börjat diskuteras i list-tråden, så jag skriver samma inlägg här som jag skrev där: Skulle alla möjliga rabatter eller erbjudanden vara med skulle listan bli lång och ohanterbar. Det finns ju de som inte vill uppdatera listan redan nu för att de tycker att den är för lång. Jag tog bort Lovefilm t.ex. Tycker inte riktigt att det hör hemma där. Vill man ha rabatt på något annat står länken till rabattkod.se längst ner, där har de fler rabatter. Fast det kanske bara är jag som tycker så?
  • sockertopp84
    iAnnaMaria skrev 2008-11-02 20:07:27 följande:
    ingen som vet om man får beställa en fotokalender från önskefoto eller fler till 99 priset
    Jag beställde 6 st för 99 kr st.
    Men de kan krongla där man ska skriva in koden,funkade inte för mej.Så jag skrev till dom o då fixade dom att jag fick de billigare.
    **Colin 061213** o **Scott 080817**
  • starck

Hej finns det någon rabattkod för H&M???

• Rmamma

Ville bara tipsa er som har fått hem rabattkod på cd-on för ett tag sedan. Passa på att köp barnböcker eller liknande - kanske till julklapp! Själv ska jag nog köpa några till halvan-böcker till sonen för 49:-/st!

Rabatten är nog prsonlig för medlemmar och gäller till sista november. Kanske funkar det också att bli ny medlkem och få rabatt?

• lyckligmamma
    starck skrev 2008-11-03 12:07:20 följande:
    Hej finns det någon rabattkod för H&M???
    ja fast en väldigt snål rabatt på 50 kr... man förlorar på att handla där, med tanke på frakt kostnaderna
  • solstrålen80

överkastet eller handukssetet man får av ellos de fint?
    finns dom på bild?

• Hejpådig
    solstrålen80 skrev 2008-11-03 17:44:25 följande:
    överkastet eller handukssetet man får av ellos de fint?finns dom på bild?
    har både och, ingen vidare kvalitét. men det var ju gratis också så man kan inte förvänta sig för mycket. men det var ju inte heller för dom sakerna som man beställde, blev mer som en bonus liksom.
  • solstrålen80

har du bild på dom??

Hejpådig skrev 2008-11-03 18:15:20 följande:
    har både och, ingen vidare kvalitét. men det var ju gratis också så man kan inte förvänta sig för mycket. men det var ju inte heller för dom sakerna som man beställde, blev mer som en bonus liksom.
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!