• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Siabellon
    Arrax skrev 2008-11-01 12:44:04 följande:
    Jag var inne på rabattkod.se och där var det koder till Halens.Kod: 2910 = 25% på hela ordernKod: 2270 = 300:- rabatt vid köp 1500:-Hoppas detta hjälper dig.
    FAN! Missade ditt inlägg! Nu beställde jag ändå.......Typiskt! Man kan väl inte lägga till en rabattkod på ordern i efterhand antar jag.......
    Men du - tack iaf, supersnällt!
  • sarismaris
    Siabellon skrev 2008-11-02 11:37:46 följande:
    FAN! Missade ditt inlägg! Nu beställde jag ändå.......Typiskt! Man kan väl inte lägga till en rabattkod på ordern i efterhand antar jag.......Men du - tack iaf, supersnällt!
    Jag testade den 25%-rabatten och den var inte giltig, så där missade du inget iaf! Glad
    Towa 051125 & Ella 080413
  • Hallontårta

Ett tips som gavs förra gången då detta var uppe till diskussion var att man kan kopiera listan i word och sedan använda den att uppdatera listan med. Då tar man bort eller lägger till, i sin egen lista innan man lägger ut den här. Så gjorde jag ett tag men sedan sket jag i det då folk inte gjorde som man skulle ändå. Den mesta tiden går faktiskt till att rätta till sådant som folk gör fel. Annars tar det inte lång tid att uppdatera listan.

Moonis skrev 2008-11-02 11:21:28 följande:
    Märkte att det inte gick med dom längre länkarna. Får se om man kan lösa det på något sätt så fler lägger in koder.
  • Hallontårta

Okej jag vill egentligen inte gnälla...det är jättebra att ni uppdaterar listan! Men innan ni gör det så kan ni väl kika igenom den och ta bort de rabatter som gått ut i datum?? :>

• maggan75
    Hallontårta skrev 2008-11-02 15:15:37 följande:
    Okej jag vill egentligen inte gnälla...det är jättebra att ni uppdaterar listan! Men innan ni gör det så kan ni väl kika igenom den och ta bort de rabatter som gått ut i datum?? :>
    Tycker inte du gnäller 
  • iAnnaMaria

ingen som vet om man får beställa en fotokalender från önskefoto eller fler till 99 priset

• Känslan
    Romii skrev 2008-11-02 09:26:24 följande:
    you gonna looooove meeeee!!!! hehe alla 08:or alltså hehei haninge centrum, intersport har dem didriksons boardman för 350kr! dom kostar annars 600kr.. varför? jo för att det kan ha fläckar på?? jag köpte 2st utan fläckar!!!jag älskar när det blir fel för företag som gör att det inte kan sälja till fullt pris.. *weeeeeeee*
    Jag såg att det såldes för 350 kr på Intersport i Kungens Kurva,och jag kunde först inte förstå varför förrän jag såg att luvorna saknades,blev ingen för min del.Men kul för dig =)
    Jag köpte för 250 kr på Babyroom i stället =D
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!