• annaknin

Rabattkodstråden - del 2!

Denna tråd började som Lindex´s rabattkodstråd men har nu utvecklas till en allmän rabattkodstråd!

Här kan vi hjälpas åt att fylla på listan med aktuella rabatter och plocka bort de som gått ut.

OBS! Länkar till rabattkuponger behöver oftast öppnas, kopieras och klistras in på nytt om de är långa, annars fungerar de inte om de kopieras rakt ur inlägget!

Förra tråden: www.familjeliv.se/Forum-3-96/m32481356.html

Lite länkar till andra intressanta trådar:

Lindex-tråden
    Lindex´s bildtråd www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.html

♡(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till världens bästa Leon, född 5:e april 2007! ♥ღ ¸.?°´¯)♡
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-28 15:14
    Här är en länk till den aktuella listan med rabatter:

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m36690198.html
  • Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!
  • Solen73

jag väntar på giltig kod från Halens, 25% på hela ordern!!! Men den dyker ju aldrig upp!!!

• mamma liten

Jag får inte koden med mockasinerna på Lindex att fungera stämmer den? för det är samma som babysockorna.

• Lokatt
    solstrålen80 skrev 2008-11-03 17:44:25 följande:
    överkastet eller handukssetet man får av ellos de fint?finns dom på bild?
    jag har oxå båda Överkastet är sådär, fin färg, men tunnt osv. Men handdukarna tycker jag är bra! Visst, inte tjock lyxkvalite Men ok! och fina!
  • lugnåsbo
    mamma liten skrev 2008-11-03 19:31:20 följande:
    Jag får inte koden med mockasinerna på Lindex att fungera stämmer den? för det är samma som babysockorna.
    nej koden för gratis mockasiner stämmer inte.. man kan bara få halva och då om man köper nåt annat ur bamsekollektionen.
  • oxytocin

Det går inte att kombinera rabattkoder hos Ellos/Josefssons va? Alltså att knappa in mer än 1 kod?

• JessieS85
    starck skrev 2008-11-03 12:07:20 följande:
    Hej finns det någon rabattkod för H&M???
    Såg denna koden i en annan tråd, vet inte om den funkar men du får skynda dig för den gäller bara tills idag!

Utnyttja erbjudandet - 25% rabatt på valfri vara - när du beställer via Shop online eller ur katalog. Ange rabattkod 8267. Gäller nybeställningar t.o.m. 3/11 2008. Kan ej kombineras med andra rabatter. www.hm.se
  • ÖNadja
    solstrålen80 skrev 2008-11-03 17:44:25 följande:
    överkastet eller handukssetet man får av ellos de fint?finns dom på bild?
    Har överkastet, tycker väl helt klart att det är värt det när det är gratis. =) Men som nån annan sa så är det väldigt tunt, men nog är det fint. Vi använder det iaf! =)
  • jeea
    lugnåsbo skrev 2008-11-03 19:48:05 följande:
    nej koden för gratis mockasiner stämmer inte.. man kan bara få halva och då om man köper nåt annat ur bamsekollektionen.
    För mig funkade det inte med halvapriset-koden heller, fast jag beställde annat ur Bamsekollektionen. Hämtade mitt paket idag och det var inte draget någon rabatt på moccasinerna. Kommer ihåg att när jag beställde, å knappade in koden så stog det "promokod registrerad" och då antog jag att det skulle funka. Men icke! Men det är inget jag tänker "gå vidare med". Skulle juh ändå ha "moccisarna"!
    ~*~Johanna 050518 + Emma 080413 ~*~
  • eleena

Hej!

COOOL TRÅD!!!

Finns det nån vet nån rabattkod för blue box (presentartiklar på nätet)?

• Hallontårta

Kommer sådana på mailen eller hem?

Rmamma skrev 2008-11-03 15:40:53 följande:
    Ville bara tipsa er som har fått hem rabattkod på cd-on för ett tag sedan. Passa på att köp barnböcker eller liknande - kanske till julklapp! Själv ska jag nog köpa några till halvan-böcker till sonen för 49:-/st!Rabatten är nog prsonlig för medlemmar och gäller till sista november. Kanske funkar det också att bli ny medlkem och få rabatt?
Svar på tråden Rabattkodstråden - del 2!