Inlägg från: pucken |Visa alla inlägg
  • pucken

virkning/stickning/sömnad

fru
    ja, jag har tappat stinget ju... men jag fortsätter och hoppas det blir bra =)

var inte du skengravid förra månaden? jobbigt om du skulle vara det igen...

• pucken

jag har sluppit känna mig skengravid =) jobbet orsakar migså mycket åkommor att det är tydligt var de kommer ifrån...

börjar bli riktigt SUR på mitt förbannade garn!!! jag har använt FEL nystan, den blåa som jag bara har jättelite av! jag skulle använda det andra garnet som jag har mer av, mennä... självklart börjar jag med det minsta nystanet. så nu måste jag riva upp ALLT och börja om helt från början... *grinig*

• pucken

vilken j-a skitdag... tänker f-n gå och lägga mig nu så dagen tar SLUT! har slängt det där sketna nystanet så slipper jag ta fel igen... *muttrar*

gonatt fru, jag återkommer imorgon när jag sovit ut.

är förresten den här tröjan jag tänkte virka
    www.knitting-crochet.com/crochet/babyens.html

• pucken

fru
    halloj på dig!

jag har inte virkat nåt idag heller... är så himla ledsen efter tandläkarbesöket att jag mår illa och nästan spydde på vägen hem.

• pucken

fru
    de förberedde för rotfyllning idag, tror jag (de sa inget) och så fick jag en ny tid den 26 augusti. och själva rotfyllningen skulle gå på 3500 och det idag gick på 520.
    enligt hemsidan kostar det olika mycket beroende på hur mycket som ska fyllas.
    www.ftv.sll.se/templates/page.aspx
    undrar bara varför min fyllning kostar 3500 när det står att det som max kostar 3050...

• pucken

fru
    skulle inte du på upprop idag? gick det bra?

• pucken

sammet
    du kunde ha fått mina strumpstickor =)

• pucken

fru
    hade nästan hellre dragit ut den här tanden än lagat den...

• pucken

sammet
    jag tror de är så korta =) använde dem när jag stickade en mössa. det gick inte så bra =)

Svar på tråden virkning/stickning/sömnad