Inlägg från: pucken |Visa alla inlägg
  • pucken

virkning/stickning/sömnad

nä, jag ska ju till mina föräldrar nästa vecka =)då kan jag inte virka på hela veckan ju! och sen börjar skolan =)

• pucken

nej, de vet inget. mamma kommer att få spader den dagen hon får veta att vi ska ha barn... hon flippade ju ut när jag sa att vi skulle skaffa fadderbarn! sen vill hon ju att vi ska plugga klart först. pappa sen då... han har tjatat om barnbarn sen 3 år tillbaka. men han lär väl bl lite skeptisk ändå. om han inte får en hjärtinfarkt igen, som han fick första gången han träffade min make =)

och jag hoppas att det tar sig snart, orkar inte vänta mer nästan =)

• pucken

ja, det är sant! några timmar efter att de träffats åkte pappa in på sjukan och låg där resten av veckan vi var på besök. då har man gjort intryck =)

mamma tyckteväl att det varför stort att skaffa fadderbarn eller nåt =) nu tycker hon det är kul dock, 3 månader senare... hon är lite speciell!

• pucken

vi träffades för 2,5 år sedan. så inte så väldigt länge. usch, mamma blev jätteledsen när vi sa att vi skulle förlova oss efter ett halvår. stackaren, hon är så orolig alltid =(

• pucken

nä, vi gifte oss 2 år efter att vi träffats =) så 1,5 år efter förlovningen borde det bli... dte var snabba ryck för oss du vet. flytade ihop efter 2 veckor. mest eftersom jag inte hade nånstans att bo.

• pucken

ja, man måste ju veta vad man ger sig in på =) tänk om man inte stått ut med varandras vanor?

• pucken

ja, men då får man skylla sig själv =) tur att man vet bättre själv. skulle inteklara av att gifta mig med nån jag inte bott med. speciellt eftersom jag är lite bekväm av mig, och har ett väldigt hett temperament. vill ju att gubben ska kunna hantera mig =)

nu ska jag lägga mig. kanske kan egga upp karln också, så det blir nån bebis snart =) vill få användning av mina virkade grejer!

• pucken

gonatt gumman =) vi hörs imorgon!

• pucken

åhh jag är helt ur form idag! har påbörjat tre olika saker och sen rivit upp det för att det inte dög... känns ingekul att virka=(

Svar på tråden virkning/stickning/sömnad