Inlägg från: pucken |Visa alla inlägg
  • pucken

virkning/stickning/sömnad

fru
    åhh mail =) måste kolla!

sitter du och tigger en ny väska? =) redan tröttnatpå den andra? =)

• pucken

fru
    ja, varför inte =) så kan jag riva upp allt medan du ser på!

tar itu med mailet efter jobbet ikväll =) så har jag nåt att göra!

• pucken

fru
    oj då, upprop redan? det harinte jag förrän sista augusti. tror jag =) kanske bäst att kolla upp,vill ju inte bli avmed platsen =)

• pucken

makro1
    jag gör ingenting =) har gjort så mycket i sommar att jag inte vet vad jag ska hittapå härnäst. kolla h´galleriet så ser du =) och jag är bara ba på att virka, sticka går inte riktigt lika bra. än =)

• pucken

makro1
    jag känner ingen här uppe, trots att jag bott här 2,5 år.så all min lediga tid går till att virka. iaf den här sommaren =)
    ska plugga statistil, 10 p och sen ska jag läsa två distanskurser. en om dinosaurier och en o föreställningsvärldar. ska bli intressant =)

• pucken

nä, nu måste jag tyvärr dra mig mot jobbet =( ses ikväll!

• pucken

pucken är tillbaka från jobbet!!!

sitter och längtar till tandläkarbesöket imorgon =) ska bli så skönt att laga tanden!

• pucken

fru
    men jag ska ju laga min tand =) då är det ok att gå till tandaplågarn!

ska du bli som jag, och vara sjuk VARJE kursstart? det har jag varit de senaste 2 åren =) har missat alla upprop, gruppindelningar mm. men jag har klarar mig ändå =)

• pucken

men fru då.. du ska väl inte bli sjuk?

typiskt att bli sjuk till högskoleprovet =) jag skulle bli jätteledsen om det hände mig...

• pucken

fru
    hur går det med den anda tossan? jag är helt ur form idag, började på en tröja till men gjorde fel i början och måste riva upp... och börja om =)

Svar på tråden virkning/stickning/sömnad