virkning/stickning/sömnad
sammet
ha ha jag gör nog inte misstaget att sticka på dem igen =) såvida jag inte ska sticka just strumpor!
sammet
ha ha jag gör nog inte misstaget att sticka på dem igen =) såvida jag inte ska sticka just strumpor!
pärlmuddar? vad ha rman det till?
sammet
tjusiga =)
jag är inte trött, allmänt grinig och vill inte virka. är fortfarande förbaskat sur på tandläkarkossan! knäppkärringen har ju borrat och filat i tanden och sen lappat den lite provisoriskt. bara det att hon lämnat en ruggigt vass kant av tanden fri så jag skär tungen hela tiden... får ringa och gnälla imorgon.
så, hur går det för er ikväll?
fru
hela livet går inte åt helvete, så länge man har sitt handarbete =) så längde det finns handarbete finns det hopp!!!
jag har iaf lagt upp 62 lm nu, ne bra början på nya tröjan =)
fru
vi åker söderut nu på måndag. och mamma har fixat tid hos tandläkarn där på tisdagen, så jga hoppas att de kan få ording på tanden. annars ringer jag en privatläkare och skiter i folktandvården!
jo, jag skulle också gärna byta garn mot bebis. men så länge det inte går får jag virka på =)
du blir nog pigg snart igen ska du se! och gravid blir du till slut=)
fru
min gubbe tar väl hand om mig med. från datorn... men han steker lite mat nu, är jättehungrig!
gör som jag, begrav dina sorger i garn =)
det gjorde jag med förut... sen vägde jag nära 100 kg och la om matvanorna =) men allt sött, speciellt glass, är min stora last!
blev lite sugen på popcorn nu när du sa det. men jag vågar inte, är rädd att hela käften ska falla ihop ju.
fru
jag har gått upp lite jag... är inte helt motiverad att gå ner. tyckte det var lättare när det var jättemånga kilo för mycket, nu syns det inte SÅ mycket.
du, vad gör fred när du sitter på fl?
fnissar? åt vad? jag brukar ligga under bordet och garva åt nåt =) sist var det nåt med russin som var kul!