Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

virkning/stickning/sömnad

Catriiin:

haha, det låter bra. Varför har hon inga bilder? dumt. =) Jag som ville se.

• Fru Indosaurie

Halewood:

jaa det är ju för j*vligt att det ska vara så drygt =( Broderi som är bland det roligaste av allt är ju helt hopplöst.
    Man får passa på att göra det dagen innan akupunktur =)

joo dopklänningen var ett riktigt helvete. Har dock skaffat lååånga rundstickor nu så man avlastar axlarna, går mkt bätte men ändå segt. Tur jag har tid på mig ;)

Jag vill sticka ett överkast av rutor! Men jag förmodar att jag inte skulle komma så långt..

• Fru Indosaurie

halewood:

Jag får akupunktur en gång i veckan av min sjukgymnast, sen har jag min tns som är guld värd.
    Jag gillar verkligen inte heller nålar men man ser dom ju aldrig! Det känns inte som nålar heller när det sticks. I vilket fall som helst så är det ju värt det eftersom att jag kommer upp ur sängen på morgnarna.

Dopklänningen gör jag för eget bruk =) Så.. jag vet inte. Har ingen bebis i magen än (vad jag vet..). Tänkte att det var lika bra att börja i tid.
    Sommaren är ju en bra tid, då kan jag klara av mer än på vintern, så man får passa på lite.

• Fru Indosaurie

Halewood?

vaaa? Låter helt sjukt. Hon jag har nu är min 3:e och äntligen känner jag att det börjar hända något. Inte att jag blir bättre eller så, för det blir jag inte. Men jag får behandling för smärtan minst en gång i veckan. Tnsen får man betala 100 kr för i 6 månader, sen övergår den i min ägo (jag FÅR den). Min sjukgymnast ska nu hjälpa mig att komma till ett rehabprojekt och jag lever på hoppet förstås.

Haha nej jag kan tänka mig att 9 månader verkligen går fort.
    Man gör ju ändå inte färdigt alla projekt man planerar som inte har med bebisar att göra ;)
    Jag är inte vidskeplig heller, många är ju så förskräckta över att man har börjat.. Men vaddå, på nåt sätt, nån gång kommer vi att få barn.

• Fru Indosaurie

numberone:

www.garnstudio.com står det.
    Man kan göra omslag eller ta upp en maska mitt mellan två maskor och sticka den som en maska..

eh. Jag fattar knappt själv vad jag har skrivit =)

• Fru Indosaurie

sammet:

Jag som kan öka förstår inte vad du menar ;)

Men på garnstudio finns det ju bilder och utförligt förklarat.

Svar på tråden virkning/stickning/sömnad