virkning/stickning/sömnad
numberone:
haha =) jag vill också ha mönster på bebisvantar. Och tossor måste ju bebisen ha!
numberone:
haha =) jag vill också ha mönster på bebisvantar. Och tossor måste ju bebisen ha!
Idag har min man kommit på att HAN vill ha vantar, så nu har vi varit och bunkrat upp med ullgarn så jag kan sticka i helgen ;) haha.
linda87:
Du skulle ha gått till bibblan idag ;D
Men på sidan, garnstudio så finns det ett översättningslexicon.
Inte för att jag skulle orka översätta från norska, engelska är en sak ;)
Vad är det för mössa? har du länk?
pucken:
ååh den vill jag se =) Jag vill ju gärna virka en själv.. meen meen ;D
Jag håller på att sticka vantar nu, i ull *fniss* Fred längtar redan efter vintern.
pucken:
GUD vad söt den var! =) Snobben ser helt bakis ut. haha.
Sen såg man en katt i bakgrunden också.. Den kunde väl ha varit modell? Våran misse tyckte SÅ mkt om bebismössan.. Inte ;)
Jaa. Jag var ju på bibblan som sagt och det är jag glad för. Nog för att jag har en massa mönster som jag köpt på tradera som ligger...
pucken:
Har du mailadress?
Jag vet EXAKT vad du ska virka ;) Har en beskrivning på vääärldens sötaste väska. Kommer bli SÅ avis om du gör den =)
pucken:
HAHA. det är väl inget taskigt. Folk klär ju ut sina hundar. Så länge du inte binder fast katten så ;)
pucken:
haha. Min flicka skulle vägra ha nåt på huvudet, hon gillade inte alls babymössan. Fred tog på henne den och hon satte genast klorna iden och jag skrek förtvivlat.. men det gick ingen nöd på mössan ;)
pucken:
haha neeej herr anonym. Jag trodde ju man skulle få se hans min..
Men jag klandrar honom inte.. vilken tuff kille vill ha sånna där volanger? ;)
pucken.
Nu är jag riktigt avis =(
Men du, det är en hemlis mellan dig och mig. BARA du och jag ska ha sånna väskor *fniss*