• pysselmajjo

Viktväktarna!

Är det fler än jag som har börjat viktväktarna denna veckan?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-16 10:22
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m36304521.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 22:12
    Nu finns en egen tråd för våra resultat!

www.familjeliv.se/Forum-5-64/m36777918.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-13 15:41
    Ny tråd!!!

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m38287171.html

• Svar på tråden Viktväktarna!
  • yennie84

MMM visst d e sant måste ta med mig lilla skruttan hoppas att hon håller sig lugn jag behöver verkligen gå på mötet denna veckan! hatar denna känslan...mår så dåligt...men om jag tänker på det kanske jag inte har gått upp så mycket, eller så har jag kanske det? har hållt mig ifrån kakor och bullar och godis men i fredags åt jag på resturang lax o potatis sen delade vi en flaska vin och en chokladmousse...och godis till bion GAAAAAHH jag blir så arg på mig själv

• Mary Cherry

Det borde du väl inte ha gått upp av, det är ju nästan en vecka sen. Jag har alltid min bebis med mig, jag går på dagarna och eftersom det är jag som är hemma får hon helt enkelt följa med.

• pysselmajjo

Tjohoo! Hade gått ner 1,4kg igår! Får nog tacka mitt schema för det! Blev så himla glad å va tvungen å berätta för er med, har ju bara varit + de 3 senaste veckorna.

• MariaK
    pysselmajjo skrev 2008-10-09 09:26:19 följande:
    Tjohoo! Hade gått ner 1,4kg igår! Får nog tacka mitt schema för det! Blev så himla glad å va tvungen å berätta för er med, har ju bara varit + de 3 senaste veckorna.
    Grattis Grattis Grattis!!!!!!!! Det behövde du verkligen!!!! O se det hjälper om man är stenhård!!!

Nu är det bara o fortsätta som du gör så kommer du bli av med alla dina kilon du inte vill ha
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • samsara
    pysselmajjo skrev 2008-10-09 09:26:19 följande:
    Grattis!!!! Vad är det för schema du har gjort?

Jag gick aldrig på vägning, bakade en god kladdkaka istället...*skäms* Men f.rom idag är det inget sött alls som gäller! Ställde mig på vågen innan bara för att kolla, jag har gått ner...skulle vägt mig ändå igår!
    Men nu håller jag mig borta från vågen en vecka också, tror det blir sundast så...
    Älskade barn, Engla 26/7-06 och Linux 10/6-08
  • ÅsaJo79
    pysselmajjo skrev 2008-10-09 10:31:41 följande:
    Ja, ska precis sätta mej å knåpa ihop ett nytt schema för helgen och nästa vecka!
    GRattis till din viktnedgång.. keeep going!!
  • pysselmajjo

Jag gör ett schema där jag skriver in vad jag ska äta och vilken tid, och sen får jag inte ändra på något. Ska jag äta pasta en lunch så får jag inte byta det mot något annant bara för att jag inte är sugen på pasta. Det är stenhårt, men det är det jag behöver.

• MAGU

Hallå tjejer! Jag var och vägde mig ikväll och jag hade gått upp, sååå deprimerande! Visserligen "bara" 0,4 kg, men nu känns det som om jag ALLTID kommer att ligga back 0,4 kg.

• yennie84

Haj hade bara gått ner 0.3 kg idag känns så segt. jag ahr ju jättemycket att gå ner och nu går det långsamt, Peppa mig snälla

Svar på tråden Viktväktarna!