• pysselmajjo

Viktväktarna!

Är det fler än jag som har börjat viktväktarna denna veckan?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-16 10:22
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m36304521.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 22:12
    Nu finns en egen tråd för våra resultat!

www.familjeliv.se/Forum-5-64/m36777918.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-13 15:41
    Ny tråd!!!

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m38287171.html

• Svar på tråden Viktväktarna!
  • Miss Jay

Mary Cherry skrev 2008-10-15 22:40:37 följande:

Det funkade i början, första veckorna fuskade jag ingenting, nu fuskar jag kanske tre gånger i veckan.
    Kanske är det då, att jag fortfarande är för ny

Ha ha om ett par veckor ser ni mig skriva sönder tråden med alla mina synder (skulle verkligen inte förvåna mig)
  • inoka

Hej alla!! får jag hänga på här och sno lite ideer?
    Jag gick vv för ngr år sen och gick ner 6 kg jätte fort men sen blev det 2 graviditeter och nu har jag ngr kvar att gå ner :)
    Men det har ändrats endel. Hur gör man när man ammar? Äter man mer points? Jag har ingen chans att väga in mej då det inte finns här ute.

• Mary Cherry
    Miss Jay skrev 2008-10-15 22:43:08 följande:
    Mary Cherry skrev 2008-10-15 22:40:37 följande:Kanske är det då, att jag fortfarande är för ny Ha ha om ett par veckor ser ni mig skriva sönder tråden med alla mina synder (skulle verkligen inte förvåna mig)
    Haha, det bästa vore ju om man kunde sköta sig. Jag är verkligen tacksam för mina tio extra amningspoints jag får varje dag. Nu var det nån som åt pecannötspaj på tv, jag blev helt distraherad och glömde vad jag skulle skriva.
  • pysselmajjo

hej ni som lurar er själva!
    Jag var ju sån i 3 veckor, sa till mej själv att i morgon SKA jag börja räkna pointsen osv...men den dagen kom inte förrän 3 veckor senare!! När jag gjorde mitt lilla schema som jag pratat om tidigare. Det funkade, så testa det! Så slipper ni göra som jag...å gå upp hälften av det ni gått ner!

• MAGU
    pysselmajjo skrev 2008-10-16 09:13:25 följande:
    hej ni som lurar er själva!Jag var ju sån i 3 veckor, sa till mej själv att i morgon SKA jag börja räkna pointsen osv...men den dagen kom inte förrän 3 veckor senare!! När jag gjorde mitt lilla schema som jag pratat om tidigare. Det funkade, så testa det! Så slipper ni göra som jag...å gå upp hälften av det ni gått ner!
    Igår höll jag mig nog till mina points. Jag skrev också en matlista för en vecka framåt och handlade endast det som stod på lustan, hoppas det hjälper till att jag inte får såna infall. I dag ska jag äta bakad potatis med feta/oliv keso och en sallad till lunch!
  • mej78

fyllde 30 i måndags ochnfest på lördag...
    behöver jag säga mer?
    uhfff

• mej78

ja, jag har bestämt mig för att ta semester den här veckan från pointsen - men det känns ändå inte helt okej.
    De här dagarna fram till lördag har jag nu så mycket att göra att jag inte vet hur jag ens ska hinna med ut ta en promix med vagnen...

• yennie84

Men hörredu, det finns ju faktiskt fryslådor man kan köpa de är ju smidiga och inte alltför dyra heller

Svar på tråden Viktväktarna!