• pysselmajjo

Viktväktarna!

Är det fler än jag som har börjat viktväktarna denna veckan?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-16 10:22
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m36304521.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 22:12
    Nu finns en egen tråd för våra resultat!

www.familjeliv.se/Forum-5-64/m36777918.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-13 15:41
    Ny tråd!!!

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m38287171.html

• Svar på tråden Viktväktarna!
  • MariaK
    yennie84 skrev 2008-10-09 20:46:17 följande:
    Haj hade bara gått ner 0.3 kg idag känns så segt. jag ahr ju jättemycket att gå ner och nu går det långsamt, Peppa mig snälla
    Tittade på ditt resultat o du har ju gått ner 7.3 kg på 7 veckor o det är ju jättebra1!!!!!!!! Kroppen gör så ibland att den stannar upp o sen helt plötsligt så går man ner en massa igen så bara fortsätt!!!!!!! Trägen vinner
    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • sunflower30

MAGU skrev 2008-10-09 20:45:33 följande:

Hallå tjejer! Jag var och vägde mig ikväll och jag hade gått upp, sååå deprimerande! Visserligen "bara" 0,4 kg, men nu känns det som om jag ALLTID kommer att ligga back 0,4 kg.
    Visst e det tradigt me ett plus. MEN kom ihåg att du faktiskt väger 5 kg mindre än du gjorde för 6 ynka veckor sedan :)

Jag vill påminna alla om mjölk/mjölpaketsliknelsen som vi pratade om för nåra hundra inlägg sen :) Var på ICA igår, o för att peppa mig själv att hålla mig borta från onyttigheter tog jag 2st 2kg mjölpaket o riktigt KÄNDE på tyngden. Min viktminskning blev väldigt påtaglig... Ser nu fram emot att snart få lägga till 1 mjölkpaket oxo :)
  • 2timearound

Tjohoo!

Jag har inte kunnat väga mig på två veckor så det kommer att bli tre veckor mellan vägningarna den här gången. Men jag tränade i dag och min PT mätte upp kroppsfettet och hur mycket fett jag tappat på tre veckor mot hur mycket muskler jag byggt.

-2.2 kg fett och +1.9 kg muskler! YIPEEE! Jag är smalare och hårdare, även om det inte kommer att synas jättemycket på vågen nästa torsdag.

Bla, bla, bla.....det snackas jävligt mycket skit på fl.
  • I Love M

Hej!
    Jag började viktväkta i måndags, får jag vara med här!? Behöver en vv-pepptråd.
    Väger mig hemma på måndag morgon, hoppas på ett rejält ras första veckan. Har 21 kg att gå ner.

//Annika

• mej78
    sunflower30 skrev 2008-10-10 12:11:40 följande:
    MAGU skrev 2008-10-09 20:45:33 följande:
    Visst e det tradigt me ett plus. MEN kom ihåg att du faktiskt väger 5 kg mindre än du gjorde för 6 ynka veckor sedan :) Jag vill påminna alla om mjölk/mjölpaketsliknelsen som vi pratade om för nåra hundra inlägg sen :) Var på ICA igår, o för att peppa mig själv att hålla mig borta från onyttigheter tog jag 2st 2kg mjölpaket o riktigt KÄNDE på tyngden. Min viktminskning blev väldigt påtaglig... Ser nu fram emot att snart få lägga till 1 mjölkpaket oxo :)
    Hihi va roligt! Det ska jag testa när jag är i butiken
  • Limus

Hej hopp! Ingen vägn ing igår, för köra en nästa vecka istället. Helgen blir nog bra pointsmässigt, värre var det igår då sambon fyllde år.

• samsara

Öhh, vet ni?? Jag har inte skött mig alls denna veckan, försökt slappna av istället och valt bra mat ändå, dock inte skrivit upp den. Sen har där slunkit ner lite sånt jag varit sugen på,och hör och häpna: Jag har gått ner 1,5 kg!!! Undrar vad som har hänt egentligen?

Älskade barn, Engla 26/7-06 och Linux 10/6-08
  • Mary Cherry
    MammaSöderstjerna skrev 2008-10-11 20:02:29 följande:
    Öhh, vet ni?? Jag har inte skött mig alls denna veckan, försökt slappna av istället och valt bra mat ändå, dock inte skrivit upp den. Sen har där slunkit ner lite sånt jag varit sugen på,och hör och häpna: Jag har gått ner 1,5 kg!!! Undrar vad som har hänt egentligen?
    Din kropp behövde mer mat för att våga släppa ifrån sig fett? Jag äter ju också lite mer av det goda än vad jag har points till, men det funkar ju ändå.
  • yennie84

Faaaaaaan hade anmngivning idag och det har gått åt pipan sitter här och proppar i mig 10 st mercibitar VARFÖR???? Jag kan inte låta bli

• Miss Jay

Idag har jag min andra vägning. Jag har ingen aning om vad vågen kommer att säga, men jag kommer iaf inte deppa ihop om den visar +. Då tar jag istället nya tag till nästa vecka. Har verkligen försökt att hålla mig till pointsen denna vecka och tror och hoppas att jag har klarat det.

Svar på tråden Viktväktarna!