• pysselmajjo

Viktväktarna!

Är det fler än jag som har börjat viktväktarna denna veckan?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-16 10:22
    www.familjeliv.se/Forum-5-72/m36304521.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-30 22:12
    Nu finns en egen tråd för våra resultat!

www.familjeliv.se/Forum-5-64/m36777918.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-13 15:41
    Ny tråd!!!

www.familjeliv.se/Forum-11-258/m38287171.html

• Svar på tråden Viktväktarna!
  • Miss Jay

När jag har nåt mitt 10% delmål ska jag frossa i makens pannkakor utan att räkna points

• Mellismamma

*Hej*

Får man vara med här? Är en "gammal" viktväktare som behöver komma igång en gång för alla NU!

Magu: Åhhh känner SÅ igen mig i det du skriver, skjuter upp till morgondagen jag med och när det är ny dag, klarar jag mig halvägs sen är det "kört" igen...suck...

Hur kommer man igång på riktigt, ngn som kan ge bra tips?!

• yennie84

Melismamma: Det enda som funakr för mig är att gå på möten, ALLTID ha frukt hemma och ALDRIG vara hungrig. Jag måste alltså planera hyffsat mycket annars så e jag där i kakskafferiet och mumsar på. Nu har det dock stått en tårtbit i kylen i 1 vecka *stolt över mig själv*

• ÅsaJo79

tydligen inte så mycket katastroff osm jag trodde hade gått ner 1 kg denna veckan =) kändes bra =)

• Limus

Jag har vägning på fredag, mens fortfarande och jag känner mig löjligt svullen. Får se vad vågen visar iaf.
    På fredag ska jag iväg med jobbet - ska på hästuppvisning- och maten köpes där. Har ingen aning om vad de serverar, så det är faktiskt en tanke att ta med sig en smörgås till lunch.

• stjärnljus

Vägde mig igår och det var inget kul att gå dit för jag hade fuskat så himla mycket. Hade dessutom käkat middag precis innan vägningen plus att jag hade tyngre kläder än förra gången.
    Vågen visade -0,3 kg. Det var skönt att det inte blev ett + i alla fall.
    Nästa vecka SKA jag ha ett bra resultat på vägningen.

• Mary Cherry

Ja nu jäklar har vi fuskat färdigt! Jag fuskar hela tiden och går ner bra ändå, jag tackar amningen trots att jag inte gick ner nånting alls förutom direkt efter förlossningen förra gången jag ammade. Tänk hur mycket jag skulle kunna gå ner om jag skötte mig exemplariskt varje dag...

• Miss Jay

Jag fuskar aldrig... jag vet att jag låter skenhelig nu, men det är jag verkligen inte Jag är sk månadsmedlem och betalar så mycket pengar för det här att jag skulle få sån grym jävla ångest om jag fuskade Tro mig, känslan finns där varje minut, men men jag ska "bara" gå ner sen kan jag ju få börja äta lite "som vanligt" igen fast mycket bättre och kanske lite tankfullare.

• Mary Cherry
    yennie84 skrev 2008-10-15 22:33:45 följande:
    Mmmm men sköta sig exemplariskt varenda dag går nog inte tyvärr =(
    Det funkade i början, första veckorna fuskade jag ingenting, nu fuskar jag kanske tre gånger i veckan.
Svar på tråden Viktväktarna!