• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • copycats

Hej alla

Jobbar hemma några timmar nu så jag passar på att hoppa in här

Måste dock berätta att samboskapet blev kort. Vi passade inte alls ihop. Han ville ha en kvinna som satsade enbart på barn och man och det är inte jag!Han var kontrollerande och svartsjuk. Så det är finito och det känns (om jag får skriva så) jävligt skönt!!! Väntar bara på att han ska flytta så just nu är det inte kul hemma.

Men jag mår bra så ni behöver inte tänka på det söta flickor

• copycats

Xena: Jo jag saknar ridningen något fruktansvärt För några veckor sedan fick jag hjälpa en kompis med en häst och jag var så lycklig

• Caribe

Copy - tur att du kom på det i tid innan ni investerat för mkt tid i varandra! Det låter som du känner dig stark och glad och vet vad du vill ha och då hoppas jag att rätt person för dig materialiserar sig snart

Maskros det är nog kloka investeringar du gör för framtiden, då kan du ju hålla ner kostnaderna på lång sikt!

Nej nu skall jag promenera hemåt, trevlig kväll raringar!

Kram Kram

• copycats

Caribe: Det tror jag nog att det gör En dag ska jag ha tag i rätt grabb ska du se

• Caribe

Räcka ut tunganOj ut med sambo och ny cool bild på copy

Malu gud så skönt med Spanienresan blir riktigt avis tills dess är säkert Stella helt återställd det är ju typ 30 grader i spanien just nu så det är nog varmt och skönt!

• tickan

Caribe: Jätteskönt med jobbet! Kom ihåg - en lycka kommer sällan ensam!!

• xena

CC, ja ut med den typen! Skönt att se power i vår "nya" CC!!! Kan tänka mig att du har ridaabstinens, kanske du kan hitta någon trevlig karl på stallbacken .

Maskros, givetvis räknas dans och bergsbestigning in i träningsdosen, fattas bara annat!
    Säger som Caribe att du satsar ju på kloka investeringar i hemmet.

Caribe, fick ju inte veta vad firarlunchen bestod av. Plat kanske

• copycats

Xena: No way!!! Inga ridgrabbar för mig tack Jag får nog söka på andra ställen

Kul att det går framåt med ridningen. Har du hoppat något på sistonde?

• Maskros67

Morrn flickor!

Copy: synd att det inte funkade, men skönt att se att du verkar må bra iaf. Vem fan har sagt att det är enkelt med kärlek? Skrikandes
    Har också ridabstinens, har inte ridit sen i våras

Mina investeringar består nog inte så mycket i pengabesparingar, men däremot blir det lite mindre arbetssamt för mig, o förhoppningsvis kan jag klara att hålla en jämnare temperatur i huset så det inte blir så utkylt. Och så slipper jag ju elda bara för att duscha eller diska.

Har fortfarande inte fått mens. Testade med ett gammalt äl-test igårkväll, de ska ju kunna ge utslag, men det syntes inte minsta tillstymmelse till nåt streck, så det är väl som jag trodde, bara min dumma kropp som jävlas med mig.

Kram!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Caribe

Godmorgon

Mår så mkt bättre det har verkligen varit en tung period med både jobbigt på jobbet och privat men nu när en sak löst sig så känns det mkt bättre igen!

Maskros - mkt skumt med din kropp? jag fattar ingenting? Kan det vara en reaktion på din viktnedgång som rubbar mensen då? Men man hoppas ju alltid på ett mirakel!

Xena ingen plat till lunch utan det blev indiskt och det var riktigt spicy och direkt efter det läste jag härinne att man inte skall äta kryddstark mat om man vill bli gravid... Förvånad hmm tur att man iallafall får gå på toaletten fast man försöker bli gravid.. alla andra basbehov verkar ju tas ifrån en

Tickan går det bra med sprutorna!?

Kram Kram

Svar på tråden VIHPS VIII