• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • lilja71

Malu: trist att lilltjejen är förkyld, inget roligt när dom är så små. Hoppas det är snabbt övergående. Kram

Maskros: vilken härlig helg du verkar ha haft! Kanske var bra att R fick vara hemma och längta lite efter dig! Kram

Kram till alla!

• Maskros67

Maxie: jo, jag veeeet! Men jag törs inte bättre o köra med strutstaktiken
    Tycker det börjar kännas lite i magen nu, så det kommer väl igång rätt va det är.

Jo, ni har nog rätt i att det kanske inte var helt fel att han inte kunde följa. Vi hade en jätte-mysig kväll igår men det var lite trist, hade sett fram emot att göra allt det där roliga tillsammans.

Malu: kan du dansa kille? Det kan INTE jag. Hoppas lilla Stella kryar på sig snart.

Kram alla!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
  • Ma Lu

Japp, jag kan dansa kille Eller, har kunnat iaf

Stella har öroninflammation så nu blir det antibiotika i fem dagar och vaccinationen som skulle vart imorn är uppskjuten och hej och hå Hoppas hon INTE blir ett "öronbarn" för som doktorn sa "ska" inte så här små bli så sjuka... "Fabriksgarantin har ju inte gått ut än" sa doktorn (han skulle bara veta hur fabricerad stjärnan är ) NU hoppas vi att de beska pillren gör susen!

Pöss på er!

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Maskros67

Malu: jobbigt med medicin till en sån liten, men hoppas det hjälper fort!

De håller på o bilar i min skorsten för o installera braskamin hemma, så jag törs knappt åka hem. De skulle inte hinna bli klara idag heller, så det är ingen större idé i städa idag. Får väl trampa runt i dammet ett tag

Kram o ha en bra kväll allihopa!

• copycats

Hej tjejer

Blir inte mycket tid här då jobbet slukar så gott som all vaken tid. Men jag trivs kanon så jag klagar absolut inte

Caribe: Är utan ord gumman!! Vet inte vad jag ska säga och det tröstar föga ändå. Men du finns i mina tankar ska du veta! Stor kram till dig

Maskros: Följer dig o Rolle med spänning. Hoppas att det känns bättre nu än för ett tag sen. Du förtjänar den bästa mannen i världen...glöm inte det!

Infan: Så kul att se dig här inne vännen

Lilja: Hoppas att allt är bra med dig

Xena: Hur har du det?

Nu glömmer jag hälften men ja....ja ni vet

Pöss

• lilja71

heeej Copy! Kul att du är här också (om än bara lite )

Ingen som är här än idag?

Maskros: gud så skönt att få in braskaminen innan det börjar bli riktigt kallt. Du är så duktig som grejar och fixar så fint med huset!

• Caribe

Jag skall in i mitt hemska möte om min framtid.. wish me luck....

Pööss Copy

Kram tjejer

• Maskros67

Gomorron!

Caribe: lycka till på mötet!

Copy: tack jo, det känns bättre nu, men det är väldigt upp o ner. Men jag vet inte hur mycket av mina känslor som beror på att hormonerna har fått spader jobbigt är det iaf.

Kul att höra att du trivs med nya jobbet. Hur går det med kärleken?

Lilja: jo, det ska bli skönt. Men jeeeeesus som det såg ut i vardagsrummet igår, med en murstock som var uppbruten o plast i hela rummet. De var inte rena om händerna de som tejpade upp plasten i det vita taket ska ni veta

Kram allihopa!

• lilja71

Maskros: typiskt hantverkare....dom städar säkert inte hemma heller!! Skrikandes

Malu: trist att lilltjejen fått öroninflammation, inte kul. Hoppas medicinen hjälper snabbt så att ni snart är i fullfart igen!

Caribe: HÅLLER TUMMARNA HÅRT!! Kom och berätta för oss hur det går sen!!

Svar på tråden VIHPS VIII