• Maskros67

VIHPS VIII

Detta är del åtta i tråden för oss som länge kämpat tillsammans mot barnlösheten. Flera av oss har lyckats, ett antal små VIHPS har fötts, andra är på G. Många fortsätter att kämpa, någon har lagt ner verkstaden för tillfället och någon satsar på barn genom adoption...

OAVSETT VAR VI BEFINNER OSS NU KOMMER VI FORTSÄTTA HÄNGA IHOP, STÖTTA OCH PEPPA VARANDRA PÅ LIVETS SNÅRIGA VÄG. FÖR VI HAR BLIVIT VÄNNER UNDER FÄRDEN, GODA VÄNNER!!!

• Svar på tråden VIHPS VIII
  • Caribe

Det verkar som jag oroat mig i onödan har blivit så tilltufsad av min nuvarande chef att självförtroendet fått sig ordentliga törnar! Har nu pratat med högsta chefen som var supergulligt och jag får ett helt annat jobb fortfarande inom administration men mera direkt business istället för ekonomi och jag får en NY CHEF en dansk chef som jag känner sen innan & som är super gullig, det blir mkt jobb och mkt nytt men oxå väldigt roligt och bra! GUD 10.000 tals tegelstenar faller från mig

Nu blir det firar lunch

• jamis

Åh va härligt att höra Caribe! Det är du verkligen värd!

• Maxie

Kul Caribe!!! Håller med jam, konstigt vore det om de inte tog tillvara på dig.

• xena

God morgon alla! eller nu är det ju inte morgon längre

Jag har varit hurtig och tränat på morgonen (efter att jag gått med hundarna). Det blev Pulsspinning och efter det Core. Skönt och svettigt! Maken är ledig och han håller som bäst på att koka plat till lunch åt oss, MUMS. Sedan ska jag träffa ett gäng daglediga tjtejer och vi ska träna hund. Har ett fint höstväder med som även i dag.

Lilja, när skulle du och göra upp framtidsplanerna med kliniken?

Caribe, vilken underbar nyhet att jobbet inte blev det du befarat. Hoppas det blev en god firar lunch!?

Maskros, oj vad du fixar med huset. Men det måste väl kosta massor av pengar, fast det kanske inte är ett problem ! Vi är ju lite i hussvängen men hittar aldrig vad vi vi ha så vi avvaktar. Skauue vilja ha det klart innan bäbben kommer och vi har ju tid på oss...

CC, joo allt fint med mig! Saknar du ridningen nå? Jag red lektion i går och vi går från klarhet till klarhet just nu

• Idis 76

Caribe: Va skönt att höra, nu börjar din tid och det kommer bara att bli bättre!!!

♥♥♥*; ** Välkommen till världen min underbara dotter ** ;*♥♥♥
  • xena

He, he kan visst inte stava alls (flera stavfel). Lunchen skulle i allafall vara PALT, plat det vet då inte jag vad det är

• Caribe

Xena jag undrade just vad "plat" var för norrländsk specialite? pulsspinning och core minsann, det låter hurtigt värre! Jag skall oxå försöka komma igång med träningen nu igen! Jag hoppas att det snart är dags för er att hitta ert drömhus förstår att ni skulle vilja hinna med det innan bebis kommer

Maxie, Jam, Cah och Idis tack ni är så goa

Maskros du fejjar verkligen hemma, en braskamin låter ju supermysigt (och romantiskt) hur har du råd med allting

Malu - hoppas Stella snart kryar på sig, ska ni till Spanien snart eller läste jag fel?

Lilja tack för dina tummar, hur är dagsformen med dig?

Roligt att se copy här det var länge sen låter bra att du trivs på jobbet, hur går allt med nya kärleken?

Kram Kram

• Ma Lu

Åh, vad SKÖÖÖÖÖNT Caribe!!!! Härligt härligt Jag "visste" väl att någon skulle vara klok nog att inse att det vore ett enormt slöseri på kompetens och kapacitet att ha dig som kaffekokerska

Japp, vi åker till Spanien om tio dagar sisådär och då hoppas jag verklgien att örat är bra Är redan kallsvettig över blotta tanekn på att hon ska bli sjuk igen när vi är borta menmen... Det ska iaf bli jätteskönt att komma iväg och dessutom till ett ställe som förhoppningsvis är aningens varmare än härhemma

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • xena

Härligt Ma Lu och har ni bara rätt pencillin så ska ju öroninflammationen vara väck innan dess!

• Maskros67

Halloj!

Caribe: åh va glad jag blev av att läsa om ditt jobb Grattis!

Xena: jisses va hurtig du har varit då! Här har det inte tränats på drygt två veckor om man inte räknar 10 timmar dans o bestigning av Städjan då förstås. Undrade också va plat var för mat

Malu: åh va härligt med spanienresa, hon är säkert frisk o pigg tills dess.

Ja, hur har jag råd? Börjar nästan bli orolig faktiskt. Lånade ju 100 000 till för fönster, vv-beredare o kamin o det innebär 1400 extra i månaden i 10 år. Börjar fundera på om jag verkligen fixar det själv o det känns lite läskigt.

Kram!

I'm no drug-addict, I'm a hug-addict
Svar på tråden VIHPS VIII