• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-09-09 14:51:16 följande:
    ojojojdådu får laga favvomaten, baka en goood tårta å ta på dig dom (enligt han) sexigaste underkläderna å hoppas på det bästa
    mmmm gissa om jag varit o shoppat nu!! massa fina blommor, goaste maten han vet och tårta...
  • Familjetrollet
    Mammatill4a skrev 2008-09-09 13:40:04 följande:
    vad duktigt du varit måste ja säga inte ens ja har kommit så långt.. har legat på lattsidan idag, tänkte ta tag i garderoberna imorgon i sovrummer när ja har en halv dag för mig sj Familjetrollet:tyvärr kom ja på att ja kanske får besök på tordag av petra, men de beror ju på när hon dyker. men ska ringa henne ikväll och höra om vilken tid, annars kanske vi kan ta fm fika imorgon du och ja ??
    vi kan fika imorrn hemma hos dig eller här.har du möjligtvis nån tröja i stl 92?som jag kan låna.ska rita av till ett mönster
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Mammatill4a
    Familjetrollet skrev 2008-09-09 16:23:10 följande:
    vi kan fika imorrn hemma hos dig eller här.har du möjligtvis nån tröja i stl 92?som jag kan låna.ska rita av till ett mönster
    ja kom du bara ska bara till affären först och köpa nåt gott..
    hehe ska kolla om ja har de du.. isåfall kan du ju ta den imorgon
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-09-09 16:11:44 följande:
    mmmm gissa om jag varit o shoppat nu!! massa fina blommor, goaste maten han vet och tårta...
    bra där säg nu inte att du glömde bort det, för det gjorde du ju inte , du ville ju bara vänta tills ikväll...
  • Firstandhappy

nej dååååå jag glömmer aldriiiiig så viktiga saker som din födelsedag...
    fast det är klart att jag ville vänta tills kvällen, på morgonen träffas vi ju bara 15 min i dörren..

hmm får nog ställa min bleka bak i köket iklädd typ inget o ha maten klar tills han kommer hem vid 22, ros mellan tänderna o blekgult hår, tror du det funkar??

Fru T skrev 2008-09-09 17:22:00 följande:
    bra där säg nu inte att du glömde bort det, för det gjorde du ju inte , du ville ju bara vänta tills ikväll...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-09-09 17:25:10 följande:
    nej dååååå jag glömmer aldriiiiig så viktiga saker som din födelsedag...fast det är klart att jag ville vänta tills kvällen, på morgonen träffas vi ju bara 15 min i dörren..hmm får nog ställa min bleka bak i köket iklädd typ inget o ha maten klar tills han kommer hem vid 22, ros mellan tänderna o blekgult hår, tror du det funkar??
    heeh jooo då det går nog hem
  • Marayah

Ja, kom du med. Blir trevligt...

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-09 15:42:11 följande:
    Jaha, jag trodde att du menade det som familjetrollet skrev...hon skrev ju att hon skulle ha fika kl 15 på torsdag.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Leos och Vincents mamma

Idag har vi varit på bvc, Vincent har inte gått upp så mycket i vikt denna gången, bara 220 gram på 3,5 vecka, men precis som bvc sköterskan sa så kan man ju inte gå upp 500-700 gram varje gång Dessutom är han ju sååå aktiv! ALDRIG still! O nu fick hon oxå se det, han sprattlar ju hela tiden o ålar nu på golvet o bara att sätta på en blöja där på bvc var ju helt omöjligt så att hon fick hjälpa mig Så hon sa att det är säkert därför oxå som han inte gått upp så mycket. Fick i alla fall en ny tid om en månad eftersom hon märkte att jag blev lite orolig (tankarna från Leos bvc tid dök upp i huvudet på mig o jag vet att jag egentligen inte behöver vara orolig, men ändå skönt att ha en tid då).
    Vuxit hade han heller inte gjort så mycket, eller snarare de mätte nog fel sist eftersom som han som sagt var är VÄLDIGT aktiv. Så nu är han 69 cm o huvudet hade vuxit lite mer än 1 cm. Så 42,5 cm nu tror jag.
    Läkarkontrollen gick superbra, inget att anmärka på, enda läkaren sa var att han är superaktiv
    Sprutan gick oxå såå himla bra att ta! Är så impad av min lilla sötis! Han sa inte ett pip! Blev bara lite irrititerad för att vi fick hålla fast hans ben

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2008-09-09 17:32:54 följande:
    Ja, kom du med. Blir trevligt...
    Ja, jag kanske skulle ta o göra det Kan jag ge besked imorgon mammatill4a?
    Hur dags hade ni tänkt er? Jag måste ju vara på plats på dagis vid 14 igen.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-09-09 17:28:41 följande:
    heeh jooo då det går nog hem
    får man hoppas, nu sitter andra blonderingen i, sen ska det färgas o sen slingas... får se om man har något hår kvar sen..
Svar på tråden VI från Linköping