Idag har vi varit på bvc, Vincent har inte gått upp så mycket i vikt denna gången, bara 220 gram på 3,5 vecka, men precis som bvc sköterskan sa så kan man ju inte gå upp 500-700 gram varje gång
Dessutom är han ju sååå aktiv! ALDRIG still! O nu fick hon oxå se det, han sprattlar ju hela tiden o ålar nu på golvet o bara att sätta på en blöja där på bvc var ju helt omöjligt så att hon fick hjälpa mig
Så hon sa att det är säkert därför oxå som han inte gått upp så mycket. Fick i alla fall en ny tid om en månad eftersom hon märkte att jag blev lite orolig (tankarna från Leos bvc tid dök upp i huvudet på mig o jag vet att jag egentligen inte behöver vara orolig, men ändå skönt att ha en tid då).
Vuxit hade han heller inte gjort så mycket, eller snarare de mätte nog fel sist eftersom som han som sagt var är VÄLDIGT aktiv. Så nu är han 69 cm o huvudet hade vuxit lite mer än 1 cm. Så 42,5 cm nu tror jag.
Läkarkontrollen gick superbra, inget att anmärka på, enda läkaren sa var att han är superaktiv
Sprutan gick oxå såå himla bra att ta! Är så impad av min lilla sötis! Han sa inte ett pip! Blev bara lite irrititerad för att vi fick hålla fast hans ben