• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Mammatill4a
    dinana skrev 2008-09-10 12:54:50 följande:
    Vi skall sticka ner till mina hemtrakter... och Kalmar / Öland.. Hade varit kul att åka utomlands.. men vi har inga pengar över till sådant just nu.
    Åhhh vad mysigt, tänk den som ändå kunde åka ner ditt, sååå himla mysigt. vore de inte för all släkt här upp skulleman ta till flykt ner ditt istället så himla vackert så de finns inte.. hoppas ni kommer få de helt underbart..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2008-09-10 09:52:09 följande:
    Åh vart inne på Lindex igår och gud vad mycket roligt de har där... Önskar jag kunde spendera hela barnbidraget där inne.. men det kan man väl inte göra?
    Har precis varit o shoppat på Lindex o jo..man kan shoppa upp barndbidraget där inne, för det har jag precis gjort, nästan hela i alla fall Tur att man har två barnbidrag
    Köpte såå fina kläder till Vincent o så blev det en hel del fem myror kläder till både Leo o Vincent.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
    Familjetrollet skrev 2008-09-10 10:02:09 följande:
    fem myoror kläderna är snygga men de är så dyra.om det finns några kvar om den 18e så ska jag köpa de kläderna till lillan.
    Fanns mycket kläder kvar i stan i alla fall, trodde inte att det skulle finnas så mycket kvar med tanke på att det är så populärt.
  • Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-10 13:16:43 följande:
    Har precis varit o shoppat på Lindex o jo..man kan shoppa upp barndbidraget där inne, för det har jag precis gjort, nästan hela i alla fall Tur att man har två barnbidrag Köpte såå fina kläder till Vincent o så blev det en hel del fem myror kläder till både Leo o Vincent.
    hehe säger som dig ,man kan handla ihjäl sig på kläder, tänkte dra en repa till lindex i slutet på månaden ja med se om de har nåt fint neutralt el ja som både pojkar och flikkor kan ha
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • thelifesaviour

Jag vill handla barnkläder!
    gud vad jag längtar. :)

• Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-10 12:17:46 följande:
    Hihi, samma här.. vart å hämta lillan på dagis, sen vart man i centrum å postade lite brev och köpte frimärken för resterande pengar på kontot. Så nu hoppas jag att folk tar och betalar för vad de köpt på Tradera... jag vill ju ha betalt inom fem dagar, så sista chansen är på fredag. Har de inte betalt då så får de gott vänta på sina paket. Åker iväg på semester nästa vecka.
    jag är likadan.jag har tre dagar.som vanligt är det köpare som inte kan betal i tid*suck*jag ska iväg lite senare och skicka brev o paket.jag skickar numera bara en gång i veckan pga vissa köpare inte kan betala i tid.man kan inte springa på posten varje dag

nyss kom man hem från G var där och beställde en diskmaskin.då den som finns har krånglat många gånger.så nu blir det en diskmaskin med garantiGlad
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • Familjetrollet
    Har precis varit o shoppat på Lindex o jo..man kan shoppa upp barndbidraget där inne, för det har jag precis gjort, nästan hela i alla fall Tur att man har två barnbidrag Köpte såå fina kläder till Vincent o så blev det en hel del fem myror kläder till både Leo o Vincent.
    här går bb till räkningar.men det som kommer in från tradera går till barnens kläder.nästa vecka ska det shoppas höst/vinterkläder och tyger.
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • dinana
    Mm, jo jag var där i går och kikade.. hade inga pengar dock... men de hade ju mycket kvar då.
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
    Familjetrollet skrev 2008-09-10 14:32:43 följande:
    här går bb till räkningar.men det som kommer in från tradera går till barnens kläder.nästa vecka ska det shoppas höst/vinterkläder och tyger.
    Ok. Våra barns barnbidrag går till barnen, o då inkluderar det kläder, skor (men det är ju bara till Leo än så länge o bara typ 2 ggr om året), blöjor, välling o mat till Vincent.
    Det som blir över (är inte så mycket) går till deras sparkonton.
Svar på tråden VI från Linköping