• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Firstandhappy

själv ska jag ringa mamma nu o be henne komma med willes gåstol innan han blir galen o be henne köpa med sig blonderingar i massor, en vecka som mörk räcker, nu är jag trött på det..

• Mammatill4a
    Fru T skrev 2008-09-09 13:24:06 följande:
    men jädrar va ja e duktig idag va uppe innan sju, har tvättat MASSOR, röjt inne i klädkammaren, städat städskåpet, putsat fönster, ränsat bland skorna (kanske inte behöver ha flipp-floppen framme längre) nu tycker ja mannen ska vakna så ja kan ränsa mina klädlådor i byrån å sen vill ja åka ut till ÖB å inhandla lite förvaringsprylar å sen fortsätta storstädningen...vet inte vad som tagit åt mig
    vad duktigt du varit måste ja säga inte ens ja har kommit så långt.. har legat på lattsidan idag, tänkte ta tag i garderoberna imorgon i sovrummer när ja har en halv dag för mig sj

Familjetrollet:tyvärr kom ja på att ja kanske får besök på tordag av petra, men de beror ju på när hon dyker. men ska ringa henne ikväll och höra om vilken tid, annars kanske vi kan ta fm fika imorgon du och ja ??
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-09-09 13:32:25 följande:
    själv ska jag ringa mamma nu o be henne komma med willes gåstol innan han blir galen o be henne köpa med sig blonderingar i massor, en vecka som mörk räcker, nu är jag trött på det..
    ja har två paket MOOD 103 solblond om du vill ha, fått dom gratis å använder dom inte så vill du ha dom är det bara att hemta upp dom när du kan om du vill...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2008-09-09 14:06:36 följande:
    ja har två paket MOOD 103 solblond om du vill ha, fått dom gratis å använder dom inte så vill du ha dom är det bara att hemta upp dom när du kan om du vill...
    jättesnällt men tyvär blir mitt hår grått av solblond, därav anledningen att jag är mörk nu, så förhoppningsvis ska det i 4 pkt ultrablond o sen toppas av en pärlblond för att få ner det gula som alltid blir.. usch att jag aldrig lär mig, hoppas att mamma ska komma förbi snart o ta med sig wille en stund så jag kan få lite tid att städa, är så fruktansvärt trött idag så just nu är jag ingen bra mamma *ångest*
  • Firstandhappy

ohhhh jag är även världens sämsta FLICKVÄN idag, kom hem från jobbet i förmiddags som vanligt o säger hej, gnäller lite om resan o leker med wille, berättar min hemska nära döden upplevelsen jag hade på jobbet med spindeln o lite annat skit, säger hej då till Daniel som ska åka o jobba o som vanligt puss o vi syns ikväll, INGET MER!!!
    Har ringde en timme senare men jag hann inte svara utan tycker att äh är det viktigt får han ringa upp igen, ytterligare en timme senare ringer han igen o säger att hans mamma hälsade, jaha hur kommer det sig att hon ringde då tyckte jag??
    Ja hon ville bara gratta mig på min födelsedag!!  ÅHHH NEEEEJ, jag glömde hans FÖDELSEDAG!! ve o ångest, förlåååååååt..
    Hur fan ska man rädda upp det här nu då??
    Han sa att han va lite besviken imorse efetrsom jag inte ens sa grattis, tänkte faktiskt på det i bilen på vägen hem, men väl hemma var det som bortblåst..
    Tror inte ens monstersex kan rädda mig idag!!

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2008-09-09 14:26:59 följande:
    ohhhh jag är även världens sämsta FLICKVÄN idag, kom hem från jobbet i förmiddags som vanligt o säger hej, gnäller lite om resan o leker med wille, berättar min hemska nära döden upplevelsen jag hade på jobbet med spindeln o lite annat skit, säger hej då till Daniel som ska åka o jobba o som vanligt puss o vi syns ikväll, INGET MER!!!Har ringde en timme senare men jag hann inte svara utan tycker att äh är det viktigt får han ringa upp igen, ytterligare en timme senare ringer han igen o säger att hans mamma hälsade, jaha hur kommer det sig att hon ringde då tyckte jag??Ja hon ville bara gratta mig på min födelsedag!!  ÅHHH NEEEEJ, jag glömde hans FÖDELSEDAG!! ve o ångest, förlåååååååt..Hur fan ska man rädda upp det här nu då??Han sa att han va lite besviken imorse efetrsom jag inte ens sa grattis, tänkte faktiskt på det i bilen på vägen hem, men väl hemma var det som bortblåst..Tror inte ens monstersex kan rädda mig idag!!
    ojojojdå
    du får laga favvomaten, baka en goood tårta å ta på dig dom (enligt han) sexigaste underkläderna å hoppas på det bästa
  • Leos och Vincents mamma

Mammatill4a: Nja, åka iväg till 15 på torsdag är inte så bra för mig. Inte när det inte är på stan, hämtar ju Leo på dagis 14, sen måste vi hem så att han får mellis i magen o då hinner klockan bli typ 15.15 innan vi ens har kommit iväg. Skulle det däremot vara fika på stan vid den tiden så skulle jag kunna eftersom då kan Leo äta mellis på stan.
    Men vi får se om nån av oss kan fika nästa vecka istället

Helt ok att ni tittar på nytt babyskydd Vet att vi nog kommer att få det sålt ändå när vi lägger ut det på blocket. När vi sålde Leos babyskydd så fick vi det sålt på en halvtimme
    Men tänk bara på att de babyskydden som finns för 1000 lappen i affären, är nog förra årets modell. Inte för att det gör nåt, men bara så att du vet om det Den modellen som vi har heter logico o det är en nyare modell från i år o den är lite förbättrad, med lite nya saker på o just den modellen kostar 1600-1700 kr nytt (ibland har de haft olika driver så de kostat 1400-1500 kr tror jag).

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-09 15:24:17 följande:
    Mammatill4a: Nja, åka iväg till 15 på torsdag är inte så bra för mig. Inte när det inte är på stan, hämtar ju Leo på dagis 14, sen måste vi hem så att han får mellis i magen o då hinner klockan bli typ 15.15 innan vi ens har kommit iväg. Skulle det däremot vara fika på stan vid den tiden så skulle jag kunna eftersom då kan Leo äta mellis på stan.Men vi får se om nån av oss kan fika nästa vecka istället Helt ok att ni tittar på nytt babyskydd Vet att vi nog kommer att få det sålt ändå när vi lägger ut det på blocket. När vi sålde Leos babyskydd så fick vi det sålt på en halvtimme Men tänk bara på att de babyskydden som finns för 1000 lappen i affären, är nog förra årets modell. Inte för att det gör nåt, men bara så att du vet om det Den modellen som vi har heter logico o det är en nyare modell från i år o den är lite förbättrad, med lite nya saker på o just den modellen kostar 1600-1700 kr nytt (ibland har de haft olika driver så de kostat 1400-1500 kr tror jag).
    hehe, ja tänkte om du ville komma på fm då maria och fille skulle komma hit om de inte blir mer snoriga,  men de är ju inget måste bara om du ville, ska sj ha besök på em glömde .. minnet sviktar när man har barn och är grav samtidigt..

hehe ja vet , men får ta de man har råd med så att säga.. allt nytt ska ju vara godkänt förutom BRIOs ena stol som är från 6 mån-4 år
  • Leos och Vincents mamma
    Mammatill4a skrev 2008-09-09 15:32:54 följande:
    hehe, ja tänkte om du ville komma på fm då maria och fille skulle komma hit om de inte blir mer snoriga,  men de är ju inget måste bara om du ville, ska sj ha besök på em glömde .. minnet sviktar när man har barn och är grav samtidigt.. hehe ja vet , men får ta de man har råd med så att säga.. allt nytt ska ju vara godkänt förutom BRIOs ena stol som är från 6 mån-4 år
    Jaha, jag trodde att du menade det som familjetrollet skrev...hon skrev ju att hon skulle ha fika kl 15 på torsdag.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-09 15:42:11 följande:
    Jaha, jag trodde att du menade det som familjetrollet skrev...hon skrev ju att hon skulle ha fika kl 15 på torsdag.
    Ok, haha ja man kan allt missuppfatta varandra ibland, men om du känner för de är du jätte välkommen när du vill på fm bara trevligt med fler som fikar tillsammans  och ja kan köpa hem nåt mumsigt bara ja vet vad ni äter och inte äter och om du kommer el inte kommer.. rätt lätt och hitta och kan komma och möta oxå om de är så..
Svar på tråden VI från Linköping