Marayah skrev 2008-09-09 12:04:37 följande:
Nej ja kan inte på onsdag, men ja kom på nu att ja kan inte torsdag heller, för då lova ja juh dej att komma på besök. O de ska ja juh hålla så klart.
bara om du vill hälsa på så finns ja ju hemma

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-09 12:06:37 följande:
Då blir det inget fika denna veckan..vi är lite dåliga på att få ihop nåt tycker jag
Om du vill får du la komma över med

Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-09 12:10:53 följande:
Vi vet inte när vi ska byta stol till Vincent, blir kanske nästa månad, för han måste nog kunna sitta själv först innan vi kan byta. O det gör han inte ännu, han är på G, men mer är det inte.Jag vet inte hur mycket du hade tänkt att lägga ut på ett babyskydd, men vi har tänkt att sälja den för 1000 kr tror jag, vi köpte den för 1600 kr o den är ju bara använd i knappt ett halvår.
Ok, men då kollar vi nog nytt tror ja, finns ju gracco med bas för 995 nu på vissa affärer så kollar de först OK??
Firstandhappy skrev 2008-09-09 12:13:24 följande:
oh vilket skoj väder det var idag då, när man för en gångs skull var sugen på att ta en promenad för att vakna till.bara vänta på att mamma vaknar så hon får komma hit med williams gåstol, han blir skitarg om han inte får ha den.
Är skiner solen för fulla muggar nu och har gjort en stund, så om de fortsätter såhär kommer de nog bli en stund utevistelse när man hämtar barnen på dagis sen