• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2008-09-10 16:00:30 följande:
    Ska nog försöka lura karlskrället att köra ner mig dit! ;D
    Vi är några stycken härifrån som pratade på att åka dit framöver. Du får gärna följa med då annars.
    Hej förresten
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet
    LinnenMinnen skrev 2008-09-10 16:00:41 följande:
    Usch det där lät inget kul alls.Har du inte fått någon diagnos?
    har inte fått nån.det började när jag väntade näst sits barnet.värken kan hålla i från ett par dagar till flera månader.sen är den borta några veckor/månader och kommer tilllbaka.det senaste året har den blivit värre.de har hänvisat mig till gyn men de fann inget fel.men den svenska sjukvården är ju ett skämt numera.vanliga värktabletter hjälper inget.har tetstat flera utan dem
    LinnenMinnen skrev 2008-09-10 15:59:32 följande:
    Åhh vad kul att man inte blev dissad! De e svårt med sånna här trådar tycker jag!Ja visst vill jag följa med och shoppa kläder beror dock på tider då jag jobbar 100% med !
    vissa trådar är trista då man inte ens blir välkomnad osv.dock får man tänka på vad man skriver då det finns folk som snokar och hånar en bakom ryggen osv.trist att folk gör så
    Mammatill4a skrev 2008-09-10 15:58:29 följande:
    hehe jag har heller aldrig varit där , har inte haft varken tid el inkomst till de, plus att man inte har barnvakt till alla barnen samtidigt..
    jag har heller aldrig varit där*snyft*men jag ska dit nån gång har jag bestämt.då kanske vi kan ta en shoppingtur i slutet av månaden eller runt bb
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2008-09-10 16:09:19 följande:
    Vi är några stycken härifrån som pratade på att åka dit framöver. Du får gärna följa med då annars.Hej förresten
    Ja! Det låter ju jätteroligt!
    Och hej! :)
  • thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2008-09-10 16:10:11 följande:
    vissa trådar är trista då man inte ens blir välkomnad osv.dock får man tänka på vad man skriver då det finns folk som snokar och hånar en bakom ryggen osv.trist att folk gör så
    Visst är det så! Det är verkligen jättetrist. :(
    Men här känner jag mig välkommen jag också.
  • Mammatill4a
    thelifesaviour skrev 2008-09-10 16:11:22 följande:
    Visst är det så! Det är verkligen jättetrist. :(Men här känner jag mig välkommen jag också.
    Alla är allt välkomna i denna tråd..
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Mammatill4a

Näpp nu ska ja återgå till nåt som kallas middags mat HAHA idag blir din potatis mos och falukorv så de är bara att ställa sig och börja skala potatis här..

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Familjetrollet
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-10 16:07:31 följande:
    Förstår hur du har det.  Jag har ju min reumatism i ryggen så jag har apont i den hela tiden. Vissa dagar kommer jag ingenstans, då får sambon vara hemma från jobbet då jag inte ens kan gå på toa själv.Jag fick ingen sjukersättning i höstas, vc tyckte att jag skulle vara sjukskriven men inte fk, men efter mycket om o men o överklagan så fick jag rätt!
    ja att inte kunna röra sig utan att skrika/gråta är jobbigt.man får helt enkelt stå ut då man inte får nån hjälp.
    Mammatill4a skrev 2008-09-10 16:17:26 följande:
    Näpp nu ska ja återgå till nåt som kallas middags mat HAHA idag blir din potatis mos och falukorv så de är bara att ställa sig och börja skala potatis här..
    jag kommer när maten är klarSkrattandevi ses imorrn
    From den 1/9-08 börjar jakten ner till ca 50 kg
  • thelifesaviour
    Blev potatismos för oss idag också.
    Det var så länge sedan, det var värt allt potatisskalande. :)
  • Leos och Vincents mamma
    Ska oxå laga middag nu, blir potatismos här med o järpar.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

Familjetrollet: Ja, det är ju det tyvärr. Jag får inte heller nån hjälp, finns inget att göra.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping