• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Fru T
    Catbride skrev 2008-09-10 16:28:54 följande:
    Hallå?! Jag e nyinflyttad till Linköping, så jag hänger gärna på här också. Jag förstår att ni hållit på ett tag LinnenMinnen (å andra gravida förstås): Jag har startat en tråd som heter typ "Vi i Linköping som ska ha barn vintern 08/09" - du får jättegärna hänga på där också! När ska du ha? Är det fler här i tråden som är gravida? Skulle vara så roligt å få kontakt med fler blivande mammor iom att jag inte känner så många i stan. Flyttade hit i april för maken å jobbet, är 31 år gammal å väntar mitt första barn i januari.
    ja är åsså anstäld i bebisverkstan men det går inte så bra, har försökt i 15 månader utan resultat men hoppas på att helgens kobination av Äl å mys ska ge resultat
    jobbar på den första.
  • NorPan 79
    Hur är det magen Mammatill4a? Snart dax ju.. tiden har gått fort.. Glad
    ~¨Mamma till Whilma 061230 & Kasper 080106~¨
  • Apipoulai

NorPan 79 skrev 2008-09-10 20:13:08 följande:

Här är äntligen barnen i säng.. funderar att titta på en riktigt skräckis  synd att man inte är så lättskrämd längre.. hehe.. Vad görs runt om i staden då?
    Tittar på fotboll. VM-kval Sverige-Ungern. Det reganr alldeles förfärligt i Sthlm.

Spelar:
    www.jesper.nu/onlinespel/ovrigt/1424-Alfabetet_pa_tid

7.36 som bäst hittills... inte så bra kanske, ska öva. :)
  • thelifesaviour

Här är äntligen barnen i säng.. funderar att titta på en riktigt skräckis  synd att man inte är så lättskrämd längre.. hehe.. Vad görs runt om i staden då?
    Här sitter vi som två högar i soffan och skickar länkar på söta bäbiskläder till varandra. Eller tuffa bäbiskläder. Och flinar åt varandra. Väldigt gosigt!
  • Mammatill4a
    Åhh tänk om man endå hade en skräckis film, de skulle inte sitta helt fel. här är de lugna puckar barnen somnade förre halv 8 som vanligt alla 3
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • NorPan 79
    Svar på #1103
    Japp just de va ju fotboll... hoppas att det går bättre idag än sist.. Ohh kul med sånna spel.. jag blir sittandes jämt o glömmer bort tiden.. inge kul me busväder... jag ska försöka fixa min sida  här men får grå hårstrån så det lutar att titta på film istället...
    ¨~ Mamma till Whilma 061230 & Kasper 080106~¨
  • Apipoulai

NorPan 79 skrev 2008-09-10 20:24:50 följande:

Svar på #1103Japp just de va ju fotboll... hoppas att det går bättre idag än sist.. Ohh kul med sånna spel.. jag blir sittandes jämt o glömmer bort tiden.. inge kul me busväder... jag ska försöka fixa min sida  här men får grå hårstrån så det lutar att titta på film istället...
    Ja, det får vi verkligen hoppas. 3-5-2 är min favorit uppställning, men landslaget verkar inte bemästra den alls. :/
  • Marayah

Här händer de MASSSOR under tiden man e borta... Har bakat den gooooda cheesecaken som LoVm bjöd på, den har visserligen inte svalnat än så ja vet inte va den smakar än.
    Ikväll har man haft sambon på sjukhuset... Infektion i kroppen och förhöjd äggvita.. Men nu har han fått penicillin så de kanske blir bättre.

Catbride och LinnenMinnen: Välkommna till gänget.
    Norpan: Tack för trevligt sällskap tidigare, synd bara att de vart sånt abrupt slut.

Nej nu ska ja fortsätta titta klart på idol..

Marko 031103, Filip 080621
  • NorPan 79
    Svar på #1104

Oki.. fick reda på idag att en kompis till mig ska ha litet igen.. så det blir att hålla kvar i de kläder som finns här hemma. Hade annars tänkt skicka iväg en hög tjejkläder på Tradera. Men man ju hoppas på att hon får en jänta denna gång. Alla har ju fått killar i min bekantskapskrets. Maraya fick en hög kläder igår.. skönt att de kommer till nytta Skrattande

¨~mamma till Whilma & Kasper~¨
Svar på tråden VI från Linköping