• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Catbride

Det har blivit lite av en babyboom i min vänkrets också - blir kanske lätt så när alla är typ mellan 26 å 32... Min allra bästa kompis ska ha nr 2 i april, min mans bästa kompis ska bli pappa i mars, flera på makens jobb ska ha i november/dec. Sen är det några vänner som har börjat med bäbisverkstan också - hoppas att det går bra för dom.

Ska bli riktigt skoj att kunna träffa fler mammalediga kompisar istället för att bara vara själv. Kunna åka landet runt å bara snacka bäbis

• Catbride

Har haft lite, lite, lite halsbränna. Hoppas verkligen inte att det blir mera. Det var inte alls roligt...
    Nä - nu är det halvlek - så då vågar man sig kanske tillbaka till vardagsrummet till mannen.

• Marayah

Ja de e bara o dyka på. Räcka ut tungan Den e lite varm än bara. Hehe..

NorPan 79 skrev 2008-09-10 20:30:27 följande:
    Svar på #1109Tack själv gumman.... skönt att det ordnade sig med gubben. Hälsa till han.. kanske kommer o vålgästar o tar med mig lite kaka hem ja
    Blidde ett tomt inlägg för min son pillrade på datan. Men nu har han lagt sig. Stackarn fick inge kaka för den hann inte bli klar juh..
    Marko 031103, Filip 080621
  • NorPan 79

Yes nu har fått det å funka min sida börjar att arta sig trevligt Skrattande äntligen... hihi

~¨Mamma till Whilma 061230 & Kasper 080106~¨
  • dinana
    NorPan 79 skrev 2008-09-10 21:56:17 följande:
    Yes nu har fått det å funka min sida börjar att arta sig trevligt  äntligen... hihi
    Så söta kidsen är... även med horn =) *haha* Skulle du ha M&I-partaj?
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • NorPan 79
    Svar på #1125

Tack så mycket. Japp det ska jag.. du får gärna komma om du vill.. Sön 21 denna månad kl:14:00.. Kom om du är sugen Skrattande

~¨Mamma till Whilma 061230 & Kasper 080106~¨
  • dinana
    NorPan 79 skrev 2008-09-10 22:10:06 följande:
    Svar på #1125Tack så mycket. Japp det ska jag.. du får gärna komma om du vill.. Sön 21 denna månad kl:14:00.. Kom om du är sugen
    Aha, det var så tidigt. Får se om man orkar. Skall iväg på semester nästa vecka och har ingen aning om när vi kommer hem. Är i alla fall bjuden på födelsedagskalas på lördag kvällen, så det beror lite på hur länge det håller på....
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • piffan

Godmorgon

Tänkte hoppa in här och göra er sällskap,har just flyttat till Linköping från Motala,har en son som är född dec-04,2 bonusar på 6 år(tvillingflickor) och bebis i magen beräknad att komm den 19e feb så här har vi fullt ös.

• thelifesaviour
    piffan skrev 2008-09-11 07:26:19 följande:
    Godmorgon Tänkte hoppa in här och göra er sällskap,har just flyttat till Linköping från Motala,har en son som är född dec-04,2 bonusar på 6 år(tvillingflickor) och bebis i magen beräknad att komm den 19e feb så här har vi fullt ös.
    Det låter verkligen som fullt ös! :)
  • piffan
    thelifesaviour skrev 2008-09-11 07:39:29 följande:
    Det låter verkligen som fullt ös! :)
    Japp,vi har att göra men det är härligt.Men jag har nog aldrig uppskattat tystnaden så mycket som jag gör nu
Svar på tråden VI från Linköping