• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Leos och Vincents mamma

Mammatill4a: Behöver du overall till bebben?
    Jag har två st (en från Leo, men den är jättefin o en från Vincent som bara är använd max 10 ggr). Det är storlek 56 i båda o det är såna där lurviga eller vad man nu ska säga. Om du vill kan du få köpa bägge för en hundring.
    Har de ute på tradera just nu, men verkar inte gå nåt bra.

Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Cacan

Ang. ljuspartyt! hör bara av er när ni vill ha! kan komma när ni vill Kolla gärna med andra tråden , r ju roligare om det blir fler o det gynnar juvärdinnan oxå
    Ljusen är det ju helt klart bättre kvalité o de r säkrare än de flesta värmeljus. + att det inte blir alls mkr kvar av dom! Det r mga bra erbjudanden nu så passa på snart!
    Ska bli roligt att träffa er oxå IRL!

idag r jag lite magsjuk, blä inget vidare..
    hoppas man är bättre på tisdag, är ju babysim då ju.
    nga av er som går på det i simhallen??

• JePaLuLi
    Mammatill4a skrev 2008-09-14 17:10:53 följande:
    Ok, ähh men om du vill köpa den så får du, de löser sig alltid vet du inte så långt från BB och hem så kan ju gå i värsta fall, annars jar ja fler kusiner och vänner som gärna vill låna ut..
    Ja, de som luktar köper inte jag heller. Då skulle Patrik fly härifrån
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • jannovich

Jag önskar jag kunde ha massa ljus tända här hemma, älskar ljus! Men har tre små monster som rör sig som galningar ibland så jag vågar inte! Blir mest att vi kan tända och ha på matbordet/soffbordet när vi sitter där. Men det är ju sååå fint med ljus!

• dinana

Var jättelänge sedan jag hade tända ljus, mest för att man aldrig är i samma rum längre tid... för inte vågar jag har ljus tända när man har en liten bustjej som klättrar över allt

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Marayah

Har gått på de en gång, för ca tre v sen. Men så kom mensen och Filip o ja e förkylda så vi har fått avstå tre v nu. Längtar tills vi kan gå igen för Filip älskade de.

Cacan skrev 2008-09-14 18:40:05 följande:
    Ang. ljuspartyt! hör bara av er när ni vill ha! kan komma när ni vill Kolla gärna med andra tråden , r ju roligare om det blir fler o det gynnar juvärdinnan oxå Ljusen är det ju helt klart bättre kvalité o de r säkrare än de flesta värmeljus. + att det inte blir alls mkr kvar av dom! Det r mga bra erbjudanden nu så passa på snart!Ska bli roligt att träffa er oxå IRL!idag r jag lite magsjuk, blä inget vidare.. hoppas man är bättre på tisdag, är ju babysim då ju.nga av er som går på det i simhallen??
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana
    Cacan skrev 2008-09-14 18:40:05 följande:
    Ang. ljuspartyt! hör bara av er när ni vill ha! kan komma när ni vill Kolla gärna med andra tråden , r ju roligare om det blir fler o det gynnar juvärdinnan oxå Ljusen är det ju helt klart bättre kvalité o de r säkrare än de flesta värmeljus. + att det inte blir alls mkr kvar av dom! Det r mga bra erbjudanden nu så passa på snart!Ska bli roligt att träffa er oxå IRL!idag r jag lite magsjuk, blä inget vidare.. hoppas man är bättre på tisdag, är ju babysim då ju.nga av er som går på det i simhallen??
    Hade du en hemsida?
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Mammatill4a
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-14 18:19:47 följande:
    Mammatill4a: Behöver du overall till bebben?Jag har två st (en från Leo, men den är jättefin o en från Vincent som bara är använd max 10 ggr). Det är storlek 56 i båda o det är såna där lurviga eller vad man nu ska säga. Om du vill kan du få köpa bägge för en hundring.Har de ute på tradera just nu, men verkar inte gå nåt bra.
    Åhh overoller går de ju åt, vilken färg är de på dem?? vi skulle vilja ha en lurvig i brunt el vi och vi MAKEN är sugen på en
    ~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Leos och Vincents mamma
    Mammatill4a skrev 2008-09-14 19:31:46 följande:
    Åhh overoller går de ju åt, vilken färg är de på dem?? vi skulle vilja ha en lurvig i brunt el vi och vi MAKEN är sugen på en
    Den ena är vit med små "öron" o en liten "svans" där bak. Den andra är brun med ugglemotiv på (från Lindex populära kollektion). Jag kan ta bilder på dem oxå o skicka till dig.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 050315 o Vincent 080325
  • Cacan

hemsidan är till mitt företag, det stämmer men nu står det om mest massage o friskvårds delen! har inte hunnit få in ljusdelen än.. eftersom det är rätt nytt i mitt företag! men hemsidan ligger på www.carinsmassageofriskvard.5min.se
    kolla gärna! mammaträningen startar 3 okt, fredag kl 10.00
    glöm inte att anmäla ert intresse

Svar på tråden VI från Linköping