• dinana

VI från Linköping

Marayah skrev 2008-09-11 15:48:49 följande:
    Hej hopp.. Tack Malin för idag!!! Får se om de e nån som vill komma till mig på fika till veckan??!! Nu har ja iaf kommit hem med vagnen. Fin var den, men dock solblekt på sufletten. Intet som ja egentligen stör mej på. Så nu ska de tvättas för de hade dom inte gjort. Gick in till stan och sen hem via tornby. Ha det så bra, nu måste ja ta hand om min lille som just vaknat. Har sovit tills nu sen vi kom från Malin.
    Hänger gärna med på fika... men vet inte hur dte blir nästa vecka.. är ju semestervecka då.

Vad är det för vagn?
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2008-09-12 09:54:40 följande:
    Godmorgon! Här är det världens tröttaste morgon! Satt på möte i Norrköping till nästan halv elva igår. :( Men idag ska bli en bra dag! Min bästa vän kommer hit från stockholm och jag tänker inviga vår nya dammsugare.
    Godmorgon allihopa... vilken härlig höstdag. Vaknade till lite host och bök från Molly, annars har det varit rätt lugnt här idag. Ringde och sjukanmälde Molly vid åtta, sen har man ringt lite samtal. Letat på blocket efter ett par ECCO-skor till Molly, men verkar vara svårt att få tag på... hittade dock ett par och de var inte sålda, men säljaren vägrar att skicka dem på posten... *suck* ...endast avhämtning.. känns inte som jag vill punga ut massa pengar på att åka till Gotland dock.. *haha*

Annars..

Ja skall till vårdcentralen med Molly vid halv två. sen tänkte jag åka ner till stan en sväng. Äta lite kanske eller fika... vet inte riktigt ännu.
  • dinana
    Apipoulai skrev 2008-09-12 18:18:31 följande:
    Guardian Angel 07 skrev 2008-09-12 17:52:00 följande:
    Om vi handlar av glassbilen så blir det glassbåtar.. men det var länge sedan nu... är ju billigare att köpa på Willys.
  • dinana
    Mizzz skrev 2008-09-12 18:51:14 följande:
    VallaSkojsky låter skoj!Man kanske ska ta sig dit i helgen.
    Mm, håller med.. men det kanske är roligare för lite äldre barn... finns det åldersgräns?

Går det förresten bra om jag drar med min kompis Jenny på pub-kvällen? Hon ville gärna hänga på nämligen.. kommer inte riktigt ihåg vad hon heter här på FL. abcde? eller nått .
  • dinana
    Vet inte om listan halkat efetr, men jag hittade den här... skriv in er ni som vill hänga på!

-----

Utekväll på krogen Lördagen den 27 september, förfest hemma hos Fru T:

Leos och Vincents mamma (Becka)
    Marayah (eventuellt nykter , ammar nattetid än så länge!)
    Firstandhappy (Ewa)
    dinana (Diana, vem hade kunnat gissa? nykter: beror på om man är gravid eller ej)
    Fru T (självklart )
    Lillisen (Självklart, sålänge sambon inte är i manilla då.)
  • dinana

Lägger in min kompis också

Utekväll på krogen Lördagen den 27 september, förfest hemma hos Fru T:

Leos och Vincents mamma (Becka)
    Marayah (eventuellt nykter , ammar nattetid än så länge!)
    Firstandhappy (Ewa)
    dinana (Diana, vem hade kunnat gissa? nykter: beror på om man är gravid eller ej)
    Fru T (självklart )
    Lillisen (Självklart, sålänge sambon inte är i manilla då.)
    abcde (Jenny)

• dinana
    Marayah skrev 2008-09-12 21:38:01 följande:
    Går bra med kl 12 för mig. Men Tezz, du o ja kan juh åka tillsammans kanske på någe vis. Får sätta dit min stol iaf i din bil utan bas. Finns juh fästen för de.
    Så får jag ta Molly i knät... *haha*
  • dinana

Här drog på tjejen mjuksibyxor, jumper, zipjacka och en tjock varm tröja över. vantar och mössa... hon såg inte ut å frysa, men det viktigaste är ju att hon kan gå runt själv =)

• dinana

.... men grannen unge  hade capribyxor och sandaler... inge jacka... bara långärmad jumper... hon var alldeles blålila om händerna...

• dinana

Vem här var det som hade en bugaboo? Jag kommer inte ihåg vem det var...

Svar på tråden VI från Linköping