• dinana

VI från Linköping

Var jättelänge sedan jag hade tända ljus, mest för att man aldrig är i samma rum längre tid... för inte vågar jag har ljus tända när man har en liten bustjej som klättrar över allt

♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • dinana
    Cacan skrev 2008-09-14 18:40:05 följande:
    Ang. ljuspartyt! hör bara av er när ni vill ha! kan komma när ni vill Kolla gärna med andra tråden , r ju roligare om det blir fler o det gynnar juvärdinnan oxå Ljusen är det ju helt klart bättre kvalité o de r säkrare än de flesta värmeljus. + att det inte blir alls mkr kvar av dom! Det r mga bra erbjudanden nu så passa på snart!Ska bli roligt att träffa er oxå IRL!idag r jag lite magsjuk, blä inget vidare.. hoppas man är bättre på tisdag, är ju babysim då ju.nga av er som går på det i simhallen??
    Hade du en hemsida?
  • dinana

Diana 25 år, har en dotter född i december 2006 (MOLLY). Planerar bebis nu, men det verkar inte ta sig (inne på tredje försöket nu). Tredje gången gillt hoppas man ju på!

• dinana
    Familjetrollet skrev 2008-09-14 09:45:34 följande:
    jag är rejält fikasugen.men jag kan ju bara efter kl 16/17 vissa dagar.eller en kort stund på stan.ev ska jag in till stan den 18.antingen vid lunch eller senare.hoppas ni har haft en bra helgush vad ont jag har i öronen.jag tål ingen blåst.så fort det blåser ute så får jag jätteont i öronen som öroninflammation
    Humm.. vad var det du ville i traderatråden?
  • dinana
    Marayah skrev 2008-09-14 21:08:01 följande:
    Oki men då säger vi 10,30...Vilka e de som kan nu då?? Bara så att ja vet hur mkt ja ska planera i fikaväg..
    Jag hade gärna kommit, men är ju som sagt iväg på semester då =(... *typiskt*
  • dinana

Godmorgon allihopa.. eller god förmiddag =) Har har man precis kommit hem från en småbarnslivsträff i centrum. Vart full rulle där trots att det skulle vara barnfritt (det var det ju så klart inte).

Jaja.. nä, nu skall jag rusa bort till IKANO och lämna en jacka som jag sålt på Tradera.

Ha't så gott!

• dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-15 21:11:27 följande:
    På stan hade de mycket fem myror kläder kvar, i alla fall i onsdags. Jag hörde att de tog slut på nån dag bara ute på ikano.
    Det beror ju på vad man är ute efter för storlekar.. storlek 86 finns ju inte alls längre... och det är ju den storleken jag är ute efter... =(

Men jag mailade med en kompis som jobbar på Lindex och hon skulle hålla undan lite kläder åt mig om det kom in i rätt storlek.
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-09-15 21:28:46 följande:
    Ja, iofs..jag är ju ute efter 68 o 74 till Vincent o 110 o 116 till Leo o det fanns mycket.
    Jo, de storlekarna fanns det en del kvar av i fredags när jag var inne.. i alla fall 74. Och 116 / 122 är det ju inte så stor åtgång på varken här uppe på IKANO eller nere på stan
  • dinana

Dags å gå i säng här med... grym värk i ryggen... hoppas man inte håller på å bli sjuk nu bara... har ÄL i dagarna och har inte tid att vara sjuk då ju.

• dinana
    Maria84 skrev 2008-09-16 08:36:26 följande:
    Och här sitter man med ont i magen, ett ev missfall.. Lite osäker på den fronten men får väl tydligare svar i em. Jag hoppas ju på att det bara är mensen som är väääldigt konstig.
    Nej men, nej... hoppas verkligen att det inte är ett missfall. Man kan ju få blödningar när man är gravid, kan det inte vara något sådant?

ÄL-vecka här, men har ingen koll på vilken dag det är men tror det är torsdag eller fredag. Men försöker köra på så gott man orkar.

Idag skall sambon på arbetsintervju nummer två. Hålller tummarna för honom nu att han får det. Vore sååå underbart om han kunde få jobb i stan ju istället för att pendla 12 mil om dagen.
Svar på tråden VI från Linköping