• Fru T

VI från Linköping

hej hej idag mår ja någålunda (ta i trä) så alla piller gör nog vad dom ska pluss att ja lever på kräm å mjölk en gång i timman just nu...

tog ett litet kort på magen me så nu finns det en ny bild i mitt galleri... inte syns det att ja tappat nästan 4kg på en vecka inte

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2008-10-23 11:08:17 följande:
    Här planeras det för första gången men jag har noll koll när det gäller bebisverkstan.. Kände mig mer reda med Molly då hon inte var planerad. Då hade jag liksom jobb och inkomst.. nu har jag nada... dessutom mår man illa hela dagarna och det blir ju inte bättre i jobbletandet.
    har du prövat prostafen mot illamåendet? finns receptfritt på apoteket... hjälper på vissa å sen finns det ju sånna som ja som behöver TVÅ recept belagda saker för att må lite bettre..
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

hihi ja gillar min mage å det syns så tydligt att ja börjar förändras, min navel har tex blivit lite större å rundare å magen ja den talar ju för sig själv mormor säger även att ja har förändrats i ansiktet..

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2008-10-23 11:14:33 följande:
    prostafen har jag aldrig hört talas om. däremot har jag postafen mot åksjukeillamående... det funkar sisådär... men man blir ju så hängig och dåsig av dem så jag tycker det är bättre utan dem.
    hihi det va dom ja mena råkade bara få in ett extra r där

ja trött blir man, men dom antra tabletterna ja äter nu är det kofein i så det är nog därför ja piggnat till lite
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2008-10-23 11:22:42 följande:
    Fru Tvillken supersöt mage.skönt att du kan behålla maten nu.det är rena graviditets bomben i tråden
    heeh joo vi är några nu  

En av mina kissar har blive jätte mattig, han lämnar inte min sida
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2008-10-23 11:27:21 följande:
    Fru T: Ska du med på fika i morgon hemma hos Mammatill4a?
    skulle ju va trevligt men det vågar ja inte svara på förens i morron.. idag är ju första dan ja orkat sitta upp e längre stund...

Hur dax har ni sagt så ja kan ha det i tanken?
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Morr ja är grymt sugen på Friggs Grönsaksjos men orkar inte ta mig till affärn å mannen är i norrköping på nåt jävla möte i flera tillar till.... *suck*
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

hörre ni ja tror ja är tråkig å hoppar fikan i morron, har ju mått rätt så bra idag men man vet ju aldrig å ja vill bara kunna lägga mig ner när ja vill å så....

men det kommer ju fler gånger..

Åh vad jag längtar
  • Fru T

vi har fått erbjudande att kolla på ett radhus i Lambohov dock är det en som har högre köpoäng än oss så vi vet ju inte om vi får den eller inte... å det är en 5a, tre sovrum å ett vardagsrum å ett uppehållsrum typ... lite stor men den är ju liksom billigare än typ alla 4or å 3or känns lite så där för där ligger ju alltid sovrumen i varsin ände av lägenheten...

får se, vi ska kolla på den i helgen iallafall så får vi se sen..

det ända är väll att vi inte kan fylla lägenheten me möbler men det är ett ilandsproblem tycker ja

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2008-10-24 13:49:25 följande:
    är det på lantmannagatan?de har sådana radhus lägenheter.kanonställe för barnfamiljer.jag har bott där i början av 90 talet.
    japp LANTMANNAGATAN 84 är det..

bara å hoppas att dom andra inte vill ha den för vi är bara två som visat inträsse för den (va det igårkväll iallafall)

kommer behöva köpa oss en ny soffgrupp å det kanske inte ar riktigt det vi har råd med just nu men men vi får se... det är ju värt en titt iallafall... ja vill ju ha uteplats å allt det där å när en 5a är billigare än en 4a så är ju valet därimellan inte såå svårt..
    Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping