VI från Linköping
sen är det lite snabba ryck åsså för det är inflyttning 1a november... men vi har en som vill ha vår lägenhet så vi skulle slippa dubbla hyror men man ska orka packa med ![]()
sen är det lite snabba ryck åsså för det är inflyttning 1a november... men vi har en som vill ha vår lägenhet så vi skulle slippa dubbla hyror men man ska orka packa med ![]()
vi kommer nog inte ta den men kommer titta iallafall för att få se hur det ser ut liksom... blir nog lite mäktigt att få in en flytt i år redan, finns ju som sagt annat som tar vår uppmärksamhet. med mitt illamående å min mans stundande operation..
ne borsta tänderna slutade dom nog me i samma veva som flourtanten
finns väll inte tillrekligt me tid för det som allt annat...
om ni vill ha mycke plats å gott om barnstolar så får ni fika i IKEA resturangen
där lär ni ju inte bli utslängda från...
Ja mår bra till å från men måste ta tabletterna fortfarande... men kräkandet är nästan begränsat te en gång om dan.. Men alla äventyr får vänta, ja går inte långt ifrån soffan..
ja kräks å mår mäst illa helatiden igen .-[ trött på flytande föda nu, för nå annat vill ja inte äta, det är för jobbigt att få upp
sen är det typ jätte pinsamt... ja har börja kissa på mig när ja kräks
ja som precis lyckats sluta kissa på mig när ja nyser jue...
*SUCKAR SÅ ALLA HÖR*
ja hoppas verkligen detta går över snart å att det är en flicka för nå mer gång vill ja inte va me om å en flicka ska ja ha...!
är lite passiv här inne för tillfälle för ja orkar liksom inte mät men ni hör av mig ibland... låvar..
2veckor kvar te Ul å inskrivning..
jag lever bara så ni vet det
men håller mig fortfarande stilla å mästadels i sängen... tröööött å mår illa av minsta lilla å just nu måste typ allt här hemma tvättas om för ja pallar inte med lukten av vårt förra sköljmedel så soffan tex kan ja inte va nära för ja tvätta visst kussöverdragen med detta sköljmedel för inte så länge sen.... å handukar å lakan å bläääääää
ja skulle me behöva ett jobb men tror ja satsat på att läsa in lite ämnen ja saknar i vår på distans (så jag inte har några lektionstider att passa för ja vet ju inte hur ja mår osv)
på onsdag är det inskrivning och första ultraljudet
å vikten har väll börjat stabilisera sig efter raset men väger mindre nu än innan bebbe kom till, inte för att det gör mig någe...
snart kommer dom vanliga stavningarna vara dom unika ![]()