• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-10-01 09:45:53 följande:
    Nu måste jag fråga innan jag blir knäpp. När vi var ute i lördags så var vi åtta tjejer. Men vem var tjejen som satt bredvid Rebecca i soffan.. inte Lilian utan den andra tjejen. Finns hon med här eller... hon hade klänning på sig... 
    Jag satt i soffan i början av kvällen, om du menar hemma hos fru t. Men jag hade inte klänning. :)
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2008-10-01 09:49:33 följande:
    Jag satt i soffan i början av kvällen, om du menar hemma hos fru t. Men jag hade inte klänning. :)
    Vad hade du på dig då?
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-10-01 09:51:25 följande:
    Vad hade du på dig då?
    Svart kjol och blommig blus.
    Kanske såg lite klänning ut iofs. :)
  • dinana

Jag tror att vi får köra med namnlappar nästa gång för min hjärna uppfattar inte när folk säger sitt namn till mig..  Eller kanske skulle ha varit lite social och hälsat på alla innan jag började dricka...

• dinana
    thelifesaviour skrev 2008-10-01 09:51:50 följande:
    Svart kjol och blommig blus.Kanske såg lite klänning ut iofs. :)
    Ah, men då var det ju då.. fan, får skylla på alkoholen och graviditet då =P
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-01 09:52:34 följande:
    Jag tror att vi får köra med namnlappar nästa gång för min hjärna uppfattar inte när folk säger sitt namn till mig..  Eller kanske skulle ha varit lite social och hälsat på alla innan jag började dricka...
    haha jag minns inte ens folks namn efter 2 sekunder.är så senil numera.
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-10-01 09:53:49 följande:
    Haha, det är okej!
    Jag är också kass på namn. Om jag inte är i ett klassrum. Som lärare är jag grym på namn, konstigt det där. :)
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-10-01 09:53:49 följande:
    Haha, det är okej!
    Jag är också kass på namn. Om jag inte är i ett klassrum. Som lärare är jag grym på namn, konstigt det där. :)
  • Fru T
    dinana skrev 2008-10-01 09:47:24 följande:
    Det är nog så sambon är. Han vill inte att någon skall veta förräns vi vet att allt står bra till med liten. Men jag skall be om att få ett VUL illa kvickt efter att vi varit hos BM nästa vecka. När var det du skulle dit förresten?
    ja ska inte dit fören den 14e va den tidigaste tiden dom hade sa hon..
    Åh vad jag längtar
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2008-10-01 10:00:44 följande:
    Haha, det är okej!Jag är också kass på namn. Om jag inte är i ett klassrum. Som lärare är jag grym på namn, konstigt det där. :)
    Haha.... där ser man! Får hoppas att du plussar den här månaden då... drygt två veckor kvar till ÄL, sen är det bara att ta fritt från jobbet och köra på som galningar.

Tipsa!

Jag bestämde mig för att åka hem till mina föräldrar under ÄL för att mina två andra graviditeter blev ju till hemma hos dem... och Wups! Nu är man gravid.... mycket mystiskt... Men om det stämmer så skall jag köra på det nästa gång jag vill ha barn (direkt så slipper jag gå å våndas månad ut å in)
Svar på tråden VI från Linköping