dinana skrev 2008-09-30 17:38:44 följande:
fick ni förresten veta om det var en pojk eller flicka?
tyvärr inte.jag klarade inte av att titta efter vad det var för kön.ångrar det bittert idag.jag har inte ens orkak ringa idiot lasarettet i motala och kolla villken kyrkogård som de spridde askan på.vill inte ha nått med dem att göra efter deras hemska bemötande mot oss

Guardian Angel 07 skrev 2008-09-30 20:20:41 följande:
Skorpan08: Hon tackar för gratulationerna vad roligt att du tyckte om artikeln det är tydligen många som fått tårar i ögonen av den Såg att du hade ringt, vågar inte ringa nu för jag antar att ni nattar lilla Elin nu men jag ringer dig imorgon! *kramar* hoppas allt är bra med er!Familjetrollet: Oj, har du så mycket tvätt! Vi har haft en bra helg, vi har tagit det väldigt lugnt eftersom vi varit sjuka. Hur har ni haft det?
har inte tvättat på ca 1 vecka då jag har vart
sjuk.vi har haft fullt upp.har vart i norrköping.sen har sonen vart här oxå.hoppas allt är bra med er.blev din rygg bra?vet att du skrev om att fu hade ont i ryggen för ett tag sedan
Firstandhappy skrev 2008-09-30 21:29:46 följande:
Jaha, då är det snart dags för mig att säga farväl för ett tag, imorgon kommer telefon, tv och bredband att stängas av, helt avskuren ifrån yttervärlden, välkommen big brother linköping..Vet inte när skiten kopplas på sen igen så jag kommer inte att kunna läsa och delta i era samtal (ingen som gråter för det men iallafall).MEN när jag återkommer som en pfenix ur askan så bor jag i Linköping da hood "tadaaam" och då kommer jag trakkasera er så mycket att ni önskar jag hade stannat i den lilla hemska staden mjööööölby..
välkommen till lkpg om några dagar.