• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    Fru T skrev 2008-10-01 19:27:22 följande:
    www.lio.se/templates/Page.aspx
    Åh, tusen tack.. ringer dit imorgon bitti det första jag gör.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-01 19:17:19 följande:
    Aha,, vad säljer du för kul nu då?
    allt möjligt.mobil,kläder retro saker mm mm
    Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-10-01 19:34:04 följande:
    allt möjligt.mobil,kläder retro saker mm mm
    Aha =) Såg att du sålde den fina windstoppern.. har ebba redan tröttnat på den?
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-10-01 19:38:16 följande:
    Aha =) Såg att du sålde den fina windstoppern.. har ebba redan tröttnat på den?

jag fann inte bruna matchande byxorna till jackan så jag gav upp.vill inte ge överpris för ett par vinterbyxor.jag vill ha matchande vinterset

ska ev köpa nytt set i butiken vid nästa rea

• Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2008-10-01 16:30:04 följande:
    Nackdelen med skriven kommunikation... man kan inte läsa tonfallet... :)Friends! :D
    absolut, sitter på jobbet nu o försöker få i mig lite kommunikation eftersom man är avskuren från världen hemifrån...
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-01 16:01:10 följande:
    Klart att du ska komma på fika Du behöver en paus från flytten Jag smsar sen..
    gör så gumman, snart är det dags för flytten!! Tjohoooo
  • Familjetrollet

här var der lugnt som vanligt.
    vad ska ni hitta på idag?här ska man tvätta igen,städa och kolla vad som ska köpas till kalaset och slå in tösens presenter

• Maria84

Här har vi hantverkarna idag med, förhoppningsvis blir de klara idag men det är inte värt att ropa hej ännu. Hantverkare är ju som de är, hade hellre gjort det själv men det är ju ett försäkringsjobb så då får man vänta på de där jädra hantverkarna.

Blir en tripp till Ikano senare, måste handla lite till ungarna och så blir det nog en sväng in på Ikea för lite shopping. Ska väl städa av lite här med, det som går. Lönlöst att städa när de ska springa ut och in.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127
  • Skorpan08

Vi ska till sjukan med Elin idag. Dags för UL på hennes hjärta igen. Hjälp oss hålla tummarna att hålen vuxit igen helt nu. Vi ska vara där kl 11, bara så ni vet när ni ska hålla. Undersökningen brukar ta en timme. Får se hur det går idag, hon vill ju inte ligga still långa stunder numera.

• Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2008-10-02 08:25:11 följande:
    Vi ska till sjukan med Elin idag. Dags för UL på hennes hjärta igen. Hjälp oss hålla tummarna att hålen vuxit igen helt nu. Vi ska vara där kl 11, bara så ni vet när ni ska hålla. Undersökningen brukar ta en timme. Får se hur det går idag, hon vill ju inte ligga still långa stunder numera.
    då ska jag hålla tummarna.har hon blåsljud på hjärtat?min son föddes med blåsljud på hjärtat(tydligen har han ärv det av mig).hans hål mellan kammrana växte ihopp så det blev ingen op.hålet brukar växa ihopp innan 3-4 års ålder
Svar på tråden VI från Linköping