• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-09-30 17:16:40 följande:
    ja pluset bleks sakta men säkert.nu är det snart tre år sen jag plussade sist.
    jo de gör ju det... så nu behöver jag sysselsättning fram till lördag så jag kan testa... men tiden går ju inte snabbare för det... gaah.. kommer testa mig varje dag känns det som till jag kan testa med ett riktigt test..
    ♥ Mamma till Molly 061216 & ängeln Arwen 050817 ♥
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2008-09-30 17:23:07 följande:
    jo de gör ju det... så nu behöver jag sysselsättning fram till lördag så jag kan testa... men tiden går ju inte snabbare för det... gaah.. kommer testa mig varje dag känns det som till jag kan testa med ett riktigt test..

den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge.med stora tösen visste min make att jag var gravid innan jag ens visste det själv.synsk som han är så fick han rätt.sen har han fått rätt på att töserna skulle bli töser.

han hade även rätt vid min sista grav att nått var fel.han såg det i mina ögon men jag ville inte lyssna.sen drömde jag natten innan ul att bebben var död och det slog ju inLedsen

hopplöst att ha en synsk make ibland

Mamma till 3 barn och en ängel april -06.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-09-30 17:26:42 följande:
    den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge.med stora tösen visste min make att jag var gravid innan jag ens visste det själv.synsk som han är så fick han rätt.sen har han fått rätt på att töserna skulle bli töser.han hade även rätt vid min sista grav att nått var fel.han såg det i mina ögon men jag ville inte lyssna.sen drömde jag natten innan ul att bebben var död och det slog ju inhopplöst att ha en synsk make ibland
    du kanske kan fråga honom om jag är gravid då....
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2008-09-30 17:26:42 följande:
    den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge.med stora tösen visste min make att jag var gravid innan jag ens visste det själv.synsk som han är så fick han rätt.sen har han fått rätt på att töserna skulle bli töser.han hade även rätt vid min sista grav att nått var fel.han såg det i mina ögon men jag ville inte lyssna.sen drömde jag natten innan ul att bebben var död och det slog ju inhopplöst att ha en synsk make ibland
    fick ni förresten veta om det var en pojk eller flicka?
  • thelifesaviour

Håller tummarna för dig dinana! Det ser ju hoppfullt ut.

Vilken dag! Tre lektioner med knasiga klasser, sen personalmöte, arbetslagsmöte och utvecklingssamtal. Nu är jag trött. :)

• dinana
    thelifesaviour skrev 2008-09-30 19:07:52 följande:
    Håller tummarna för dig dinana! Det ser ju hoppfullt ut. Vilken dag! Tre lektioner med knasiga klasser, sen personalmöte, arbetslagsmöte och utvecklingssamtal. Nu är jag trött. :)
    såg att även du plussat, gud vad roligt! får vi kanske gå på mvc ihop då =)
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-09-30 19:39:46 följande:
    Va nä?
    Jag plussade inte :(
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2008-09-30 19:39:46 följande:
    Fick ett som ja, antagligen var ett spökstreck..
    För i söndags kom mensen.
  • Guardian Angel 07

Fru T: ja, dem är helt underbara, och det är ju nu det händer så mycket hittade du några bebissaker då?

Dinana: Hon tackar för kramen mm, hon kom dagen innan nyårsafton jag ser också ett streck på ditt test så det verkar som att du är gravid GRATTIS!

• Guardian Angel 07

Skorpan08: Hon tackar för gratulationerna  vad roligt att du tyckte om artikeln det är tydligen många som fått tårar i ögonen av den  Såg att du hade ringt, vågar inte ringa nu för jag antar att ni nattar lilla Elin nu men jag ringer dig imorgon! *kramar* hoppas allt är bra med er!

Familjetrollet: Oj, har du så mycket tvätt! Vi har haft en bra helg, vi har tagit det väldigt lugnt eftersom vi varit sjuka. Hur har ni haft det?

Svar på tråden VI från Linköping