• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • Fru T
    dinana skrev 2008-10-13 15:54:08 följande:
    Usch då... vilken tur att man inte är ensam =)Har du och skrivit in dig på Kvinnohälsan eller vart skall du imorgon. Jag skall på inskrivning den 3 december (känns som en evighet tills dess). Men har man gått så långt så är det nog ingen fara får man hoppas. Är i vecka 14 då skulle jag tro. Skall på VUL den 29e oktober... 16 dagar kvar.
    japp kvinnohälsan är det ja ska till, har tid i morron 11:15 å nu är ja i V.8 kommer ju få tid för inskrivning å Ul i morron men det brukar ju va runt V.12-13 här så ja får väll räkna med veckor av väntande igen...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

kristina Båt ska ja träffa... nån som känner till henne?

Åh vad jag längtar
  • dinana
    Fru T skrev 2008-10-13 15:58:07 följande:
    japp kvinnohälsan är det ja ska till, har tid i morron 11:15 å nu är ja i V.8 kommer ju få tid för inskrivning å Ul i morron men det brukar ju va runt V.12-13 här så ja får väll räkna med veckor av väntande igen...
    Ja jag har tid för Inskrivning, läkarbesök  och UL samma dag den 4e december... känns väldigt långt fram men hoppas att det står rätt till med bebis. Är orolig för missfall hela tiden... eller att jag skall ytterligare ett utomkveds. Skulle det ske igen så är jag osäker på om jag någonsin kan bli gravid igen.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Leos och Vincents mamma

Min sambo står o steker pannkakor nu, mums!

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Fru T skrev 2008-10-13 15:59:36 följande:
    kristina Båt ska ja träffa... nån som känner till henne?
    Jag vart hos en annan tjej, humm.. kommer inte ihåg hennes namn nu... men det står säker nedskrivet någonstans. Ulla någonting hette hon.. något snobbigt efternamn har jag för mig.
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Mammatill4a

Kan det vara ulla lönnberg hon hette? Din bm, isåfall har vi samma och jag tycker om henne så mkt den bästa jag haft som inte klankat ner på en för vad man väger och så förstående.

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~
  • Mammatill4a

Kan det vara ulla lönnberg hon hette? Din bm, isåfall har vi samma och jag tycker om henne så mkt den bästa jag haft som inte klankat ner på en för vad man väger och så förstående.

~Olivia 20011108~Liam20030817~Alma20060712och ~Skrutt bf 30/10-2008~

Tittar på färjan på 5:an nu. Är såå sugen på att åka kryssning, ÄLSKAR verkligen att göra det. Det kanske vi skulle ta o dra ihop ett gäng o göra här i tråden, gud så kul det skulle vara

• thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-13 20:39:36 följande:

Tittar på färjan på 5:an nu. Är såå sugen på att åka kryssning, ÄLSKAR verkligen att göra det. Det kanske vi skulle ta o dra ihop ett gäng o göra här i tråden, gud så kul det skulle vara
    Det vore kul!
    Jag är nog ingen färjeperson egentligen, men va tusan, man måste ju prova. :)
    thelifesaviour skrev 2008-10-13 20:44:48 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-13 20:39:36 följande: Det vore kul!Jag är nog ingen färjeperson egentligen, men va tusan, man måste ju prova. :)
    Ja, man skulle ju kunna åka med Birka paradise, festa på kvällen o sen dagen efter ta nån behandling i spa avdelningen Det skulle ju vara kul med ett gäng tjejer..
    Jag o sambon brukade åka 2 ggr per år innan barnen kom, sen Leo föddes har vi varit på kryssning 2 ggr. Vi vill åka nu igen, men vill inte lämna Vincent över natten ännu.
    Så då skulle det ju passa bra att dra ihop ett tjejgäng
Svar på tråden VI från Linköping