• MammaTillEKNS

VI från Linköping

Eftersom vår tidigare tråd "VI från LInköping fortsätter babbla" är stängd och tråden "Linköping, någon" stängdes av så tänkte jag starta en ny tråd. 

Nu får det inte bli några påhopp eller annat som kan göra att denna tråd stängs!

Hur har eran morgon varit? Vi vaknade strax efter kl.09, vi har ätit lite frukost och fixat en del här hemma. Idag ska vi bara ta det lugnt! Äntligen verkar det fina vädret komma tillbaka

(¯`°•.¸ ღ♥ Nathalie 071230♥ღ ¸.•°´¯)
  • Svar på tråden VI från Linköping
  • thelifesaviour

Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-13 20:50:04 följande:

Ja, man skulle ju kunna åka med Birka paradise, festa på kvällen o sen dagen efter ta nån behandling i spa avdelningen Det skulle ju vara kul med ett gäng tjejer..Jag o sambon brukade åka 2 ggr per år innan barnen kom, sen Leo föddes har vi varit på kryssning 2 ggr. Vi vill åka nu igen, men vill inte lämna Vincent över natten ännu.Så då skulle det ju passa bra att dra ihop ett tjejgäng
    Då är det ju perfekt! :D
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2008-10-13 20:50:04 följande:
    Ja, man skulle ju kunna åka med Birka paradise, festa på kvällen o sen dagen efter ta nån behandling i spa avdelningen Det skulle ju vara kul med ett gäng tjejer..Jag o sambon brukade åka 2 ggr per år innan barnen kom, sen Leo föddes har vi varit på kryssning 2 ggr. Vi vill åka nu igen, men vill inte lämna Vincent över natten ännu.Så då skulle det ju passa bra att dra ihop ett tjejgäng
    Åh vad roligt! Vi brukade också åka mycket på den innan Lucas kom. Sen dess har vi inte tagit oss iväg nåt. Men det är en fin båt och det är så skönt att komma iväg.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana

Har aldrig varit på kryssning?

♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2008-10-13 21:39:17 följande:
    Har aldrig varit på kryssning?
    stackars människa, då måste du med...
  • Fru T

Neee ursch
    åka på sån kryssning får ni göra utan mig... handlar bara om supa, knulla slåss

Åker ja på kryssning så är det när dessa http://mondaybar.com/ arangerar där kan vi snacka kul, gemenskap å helt jävla underbart. Å bästa musiken, ingen jädra slager här inte
    4 kryssningar/år å ja har inte missat en ända sen dom drog igång får ja vet inte hur många år sen

Åh vad jag längtar
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2008-10-13 22:06:03 följande:
    Neee ursch åka på sån kryssning får ni göra utan mig... handlar bara om supa, knulla slåss Åker ja på kryssning så är det när dessa mondaybar.com/ arangerar där kan vi snacka kul, gemenskap å helt jävla underbart. Å bästa musiken, ingen jädra slager här inte 4 kryssningar/år å ja har inte missat en ända sen dom drog igång får ja vet inte hur många år sen
    På Paradise är det inte alls så. På Cinderella kan jag hålla med om att det är köttmarknad.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas nov -07♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Lillebror bf dec-08♥¸.?°´¯) ♥
  • thelifesaviour

Det är just den den köttmarknadsaspekten som jag är lite rädd för. Folk som super är ok, slåss kan de få göra om de är så jävla korkade, dansa till lite schlager det går bra. Men köttmarknaden. Jag mår så uselt av sådant..

• Skorpan08

Godmorgon tjejer!
    Det blev superfint med nya soffan! Och idag ska nya bordet upp också. DEt är så kul att göra om och göra fint!

En liten koll här om jag fått med alla. Jag ska handla det som saknas idag.

Ni som ska åka ut till mig (Therese på landet) 15/10!!!

Filip, Marko och Maria, har bil.
    Leo, Vincent och Becka
    Ewa och Wille har bil.
    Diana och Molly
    Jenny och Lucas har bil.
    Malin

Har jag glömt någon så säg till!!!

Det ska bli så kul!

• dinana
    Mammatill4a skrev 2008-10-13 20:22:58 följande:
    Kan det vara ulla lönnberg hon hette? Din bm, isåfall har vi samma och jag tycker om henne så mkt den bästa jag haft som inte klankat ner på en för vad man väger och så förstående.
    Hm. Lönnberg? Nja... det säger mig inte så mycket men jag kan ju i och för sig vara lite snurrig i huvudet. Hittade en lapp nu och på den står det Ulla Lönnbring. Kanske är samma person fast jag fått fel på namnet i sådana fall?
    ♥ Mamma till Molly 061216, ängeln Arwen 050817 & knodd 090610 ♥
  • piffan
    Fru T skrev 2008-10-13 15:59:36 följande:
    kristina Båt ska ja träffa... nån som känner till henne?
    Henne har jag som BM,jag tycker hon är toppen..
Svar på tråden VI från Linköping